MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 hva for eksample????? Bmwér Nej tak MBér nej tak Porsche hmmm nej tak Z350 ja tak S2000 ja tak Audi.... same same as BMW, MB, Porsche
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Z350 ja tak S2000 ja tak Audi.... same same as BMW, MB, Porsche vi har vist forskellige smag hehe BMW zér siger mig INTET, måske MB SLK med amg ellers nope. du kan ikke sige Audi er det samme som BMW eller Porshe, det er verdens tilforskel mht komfort og køre glæde..
MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 vi har vist forskellige smag hehe BMW zér siger mig INTET, måske MB SLK med amg ellers nope. du kan ikke sige Audi er det samme som BMW eller Porshe, det er verdens tilforskel mht komfort og køre glæde.. Ok.. jeg skal hjælpe lidt.... NISSAN Z350 & HONDA S2000
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Ok.. jeg skal hjælpe lidt.... NISSAN Z350 & HONDA S2000 nåå troede du vil have jeg kigger på bmw z3 med den lange front ehhe jeg har kigget på Nissan men honda siger mig ikke noget.. men den NISSAN Z350 er nice også men meget lille plads indenvendig
MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 . men den NISSAN Z350 er nice også men meget lille plads indenvendig Nårh... du vil altså også hellere ha' en TT end Ferrari, der er jo mere plads ??? Hvad vil du ha', en sportsvogn eller en .....? En TT er bare så.... hmmm... it aint nice... Sorry, til alle jer der har en, men, .. den er bare ikke cool Eller... er det bare mig der tager fejl ?
Carwash Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 Nårh... du vil altså også hellere ha' en TT end Ferrari, der er jo mere plads ??? Hvad vil du ha', en sportsvogn eller en .....? En TT er bare så.... hmmm... it aint nice... Sorry, til alle jer der har en, men, .. den er bare ikke cool Eller... er det bare mig der tager fejl ? Heheh det er sku ikke så meget sport over en TT 1, 8, eller 2,0 men 3.2 er en hel andet snak, både sport, stil, komfort, holbarhed, plads foran ehhe. lyden hmmmm og brandstoff forbruget ehhe den er AV AV AV men man kan ikke få i både pose og sæk. hehe. jeg har haft 4 Audi op til 2,0 og har været tilfreds med dem. det er jo forskellige smag, jeg synes hellere ikke TT 1,8 er noget , sorry igen for dem der ejer sådan en dyt.
MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 jeg synes hellere ikke TT 1' date='8 er noget , sorry igen for dem der ejer sådan en dyt.[/quote'] Samme bløøøøøde former.... den ligner en... frisørbil (læs: bøssebil)
Scion Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Nårh... du vil altså også hellere ha' en TT end Ferrari, der er jo mere plads ??? Hvad vil du ha', en sportsvogn eller en .....? En TT er bare så.... hmmm... it aint nice... Sorry, til alle jer der har en, men, .. den er bare ikke cool Eller... er det bare mig der tager fejl ? Altså det er jo 100% smagssag, men jeg har aldrig kunnet lide TT'en, men jeg synes generelt heller ikke om Audi. Til gengæld har jeg fået min Rx-8'er nu... og det er ikke en frisørbil ;)
MC Manden Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 Altså det er jo 100% smagssag, men jeg har aldrig kunnet lide TT'en, men jeg synes generelt heller ikke om Audi. Til gengæld har jeg fået min Rx-8'er nu... og det er ikke en frisørbil ;) we're two of a kind ;)
CoolAIR Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Samme bløøøøøde former.... den ligner en... frisørbil (læs: bøssebil) Så frisører er bøsser?! Eller omvendt...? Når du ser på hvor populær TT'eren er så kunne det vist ikke være mere forkert at kalde den en bøssebil (og hvad er egentlig definitionen på sådan en?). Med mindre en hel masse unge mænd (med drømmen om en bil der lyder af lidt) venter på at springe ud af skabet...?! Den er heller ikke lige min kop te - men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvorfor man køber den. Uden at være bøsse - eller frisør
MC Manden Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Så frisører er bøsser?! Eller omvendt...? Når du ser på hvor populær TT'eren er så kunne det vist ikke være mere forkert at kalde den en bøssebil (og hvad er egentlig definitionen på sådan en?). Med mindre en hel masse unge mænd (med drømmen om en bil der lyder af lidt) venter på at springe ud af skabet...?! Den er heller ikke lige min kop te - men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvorfor man køber den. Uden at være bøsse - eller frisør Pigebil... Altså min SØSTER syntes en TT er lækker... http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hairdressers+car http://www.iq.lycos.co.uk/qa/show/55290/why+are+audi+TTs+known+as+hairdresser's+cars%3F/ Sammenligning mellem frisørbilen og Z350 http://cars.uk.msn.com/Reviews/article.aspx?cp-documentid=1451906
CoolAIR Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Pigebil... Altså min SØSTER syntes en TT er lækker... Så er det da den perfekte bil, hvis man ikke er bök!
Basse Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Syns også en TT er en lækker bil - men den er bare lidt for normal. Man ser en på hvert gade hjørne :-) Jeg selv kigger lidt efter nissan z350, mazda rx8 og honda s2000 - de er lidt mere ekstravagante syns jeg. Og så syns jeg audi er FOR tæmmet - selv om det er en sportsvogn, er den jo lavet til et marked der ikke bryder sig om for meget opmærksomhed, og til det lidt ældre publikum, der ikke bryder sig om for mange ændringer og omvæltninger i design mv. Men prismæssigt, kan man ikke tale imod en TT - den ligger godt i en fornuftig prisklasse - men for 250.000sek - ville jeg hellere købe en nissan 350z (280 HK,år 2003/2004 ca.) og omdrejningstælleren centreret i instrumentpanelet :-) og DEN lyd, slår helt sikkert audien til en hver tid,syns jeg.
Scion Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Syns også en TT er en lækker bil - men den er bare lidt for normal. Man ser en på hvert gade hjørne :-) Jeg selv kigger lidt efter nissan z350, mazda rx8 og honda s2000 - de er lidt mere ekstravagante syns jeg. Og så syns jeg audi er FOR tæmmet - selv om det er en sportsvogn, er den jo lavet til et marked der ikke bryder sig om for meget opmærksomhed, og til det lidt ældre publikum, der ikke bryder sig om for mange ændringer og omvæltninger i design mv. Men prismæssigt, kan man ikke tale imod en TT - den ligger godt i en fornuftig prisklasse - men for 250.000sek - ville jeg hellere købe en nissan 350z (280 HK,år 2003/2004 ca.) og omdrejningstælleren centreret i instrumentpanelet :-) og DEN lyd, slår helt sikkert audien til en hver tid,syns jeg. jeg kan meget varmt anbefale RX-8'eren, jeg har ganske vist kun haft min i et par uger, men fuck hvor er det dog en fed bil :) og prisen er utroligt god hvis man køber den et år eller to gammel.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu