Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg kan da godt skære det ud i pap for jer der ikke kan, eller måske rettere ikke VIL, forstå det komiske. Ud fra teksten kan det fremstå som at hun umiddelbart sætter lighedstegn Mellem Irak og Malmö, det er da rimelig komisk :) Altså bortset fra at der springer en lille bombe i Malmö to gange om året, og der samtidig er to dage om året hvor der ikke springer dødbringende bomber i Irak, ja så kan man da vist der ud over ikke sammenligne de to steder z043.gif Det er da godt hun trives fint i Malmö, men derfor behøver vi andre der synes billedet er noget komisk ikke nødvendigvis at være racister.

Besvaret
Hvis hun ikke kan kende forskel, hvad forhindrer hende så i at skifte Rosengård ud med Baghdad???? ;) :D
Forskellen er vel at der i malmø ikke er terrorstater som danmark der fyrer klyngebomber og andre spøjse ting af :scared:
Besvaret

Så må jeg bare lige gøre dig opmærksom på at Sverige er en af verdens største producenter af ammunition og andet hardware til krig.....;)

Forskellen er vel at der i malmø ikke er terrorstater som danmark der fyrer klyngebomber og andre spøjse ting af :scared:
Besvaret
Så får vi nok ikke intelligenskvotienten meget længere ned i denne tråd, eller... hvem vil forsøge? :sick:
Besvaret

Tja, et billede siger mere end tusinde ord, hvilket lader til at være tilfældet. Det var bare ikke lige de ord jeg forbandt med billedet, så derfor min undren. Synes det er interessant at man i et forum for udlandsdanskere finder det sjovt når andre indvandrere også føler sig hjemme i Sverige.

Besvaret
Synes det er interessant at man i et forum for udlandsdanskere finder det sjovt når andre indvandrere også føler sig hjemme i Sverige.
forstår du stadig ikke det sjove? Har du prövet at läse teksten? ...eller du må da väre ironisk, men så mangler der nogle smileys... Meget märkeligt...:rolleyes:
Besvaret

Terrorgripna i Sverige Jönssonligan ? 4125292224.gif Säkerhetspolisen grep på torsdagen tre män - 37, 39 och 42 år gamla - i Stockholm misstänkta för förberedelse till terrorbrott och finansiering av terrorism. Samtidigt har tre personer gripits i Oslo misstänkta för liknande brott. http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1065592/terrorgripna-i-sverige (I dansk presse måtte man godt skrive at der var tale om 3 etnisk somaliere, og formentlig også skitse lidt mere realistisk :rolleye:)

Besvaret

@Futz 1) Hvad har det med hende der dame at gøre (glad invandrer)? :) 2) Du bringer igen nogle gamle nyheder på banen! Säkerhetspolisen grep på torsdagen (er det ikke ondsag i dag? ) tre män - 37, 39 och 42 år gamla.... 3) Køb hellere nogle B&O aktier - de er billigere. Kurs 310 kr. lige nu. Der er nogle rygter at B&O bliver snart opkøbt af..? Så kommer kursen op på 500-800-1000 kr.? :love2:

Besvaret
Jönssonligan ? 4125292224.gif Säkerhetspolisen grep på torsdagen tre män - 37, 39 och 42 år gamla - i Stockholm misstänkta för förberedelse till terrorbrott och finansiering av terrorism. Samtidigt har tre personer gripits i Oslo misstänkta för liknande brott. http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1065592/terrorgripna-i-sverige (I dansk presse måtte man godt skrive at der var tale om 3 etnisk somaliere, og formentlig også skitse lidt mere realistisk :rolleye:)
Dateret 28. februar... For en gangs skyld er jeg enig med Zidane
Besvaret
(I dansk presse måtte man godt skrive at der var tale om 3 etnisk somaliere, og formentlig også skitse lidt mere realistisk :rolleye:)
Sjov nok skriver de nederst i artiklen "2 irakiske kurdere". Vist noget den politiske korrekte censur har overset .

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...