Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg blev her for par uger siden stoppet i en svensk vägkontroll hvor bilinspektionen og politiet gennemgik bil og fører for eventuelle fejl og mangler. Da min forrude havde nogle lange revner, det ene positionslys var ude af drift og min udstødning larmede for meget fik jeg 3 påbud. Disse har jeg så fået til d. 21/03 til at få rettet. Men der står jeg skal gøre følgende: "Att låta ackrediterad verkstad åtgärda och prova fordonet eller att på annat så sätt åtgärda bristerna och upp visa fordonot för besikningsorgan senest den 2008-03-21" Men hvad betyder det helt præcist ? Skal jeg forbi en svensk synshal eller et slags autoriseret værksted ? Skal selvfølgelig lige siges at jeg har lavet alle 3 påbud :th2: På forhånd tak

Besvaret
Men der står jeg skal gøre følgende: "Att låta ackrediterad verkstad åtgärda och prova fordonet eller att på annat så sätt åtgärda bristerna och upp visa fordonot för besikningsorgan senest den 2008-03-21" Men hvad betyder det helt præcist ? Skal jeg forbi en svensk synshal eller et slags autoriseret værksted ? Skal selvfølgelig lige siges at jeg har lavet alle 3 påbud :th2: På forhånd tak
Eftersom du har fået udbedret fejlene skal du bare ha dit köretöj besigtiget (og godkendt:rolleyes:;)) på Bilprovningen. Hvis du fik bilen lavet på et autoriseret värksted kunne de samtidig få den besigtiget, det er det de mener:)
Besvaret
Gælder det også udenlandske værksteder???? For min bil dumpede til syn og der står man kan bruge ackrediterade verkstad.... Gælder det importøren af Audi i dk???
Det er vel kun udbedringen af fejlen de snakker om ... Provningen af bilen, skal vel stadig foregå i en synshal?
Besvaret

Bahhh, bilprovningen er sarte, var lige forbi her for lidt siden, og på trods af støjen er reduceret betragteligt så var "bullerniva for hög" :( Det var ganske rigtigt 300 kr, som jeg så nok må af med igen når udstødningen larmer endnu mindre :(

Besvaret
Bahhh, bilprovningen er sarte, var lige forbi her for lidt siden, og på trods af støjen er reduceret betragteligt så var "bullerniva for hög" :( Det var ganske rigtigt 300 kr, som jeg så nok må af med igen når udstødningen larmer endnu mindre :(
Uh, tak for advarslen, minder mig om at jeg nok så også hellere lige må skifte til original udstödning inden kwakken skal besigtiges snart:th2:
Besvaret

Ja, det er da klart. Det er da klart at et Dansk värksted kan gå ind og pille syns anmärkninger af en Svensk registreret bil. Det siger da sig selv.

Gælder det også udenlandske værksteder???? For min bil dumpede til syn og der står man kan bruge ackrediterade verkstad.... Gælder det importøren af Audi i dk???
Besvaret

Tak for det. Det prøver jeg lige imorgen så....

Det er da klart at et Dansk värksted kan gå ind og pille syns anmärkninger af en Svensk registreret bil. Det siger da sig selv.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...