Nenad Skrevet March 12, 2008 Rapporter Skrevet March 12, 2008 Hejsa Modtager I også opkald i tid og utide omkring ens arbejdstider og forhold i DK? Jeg er træt at skulle ringes op i tide og utide for at skulle huske hvor mange sygedage og hvor meget overarbejde jeg har haft den sidste måned. Jeg kan ikke finde hvem der ejer telefonnummeret for at ringe og brokke mig, så jeg håber at nogen har en forklaring på dette. Mvh Nenad
Buddha Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 nej.............. Pas på dine ting og udtal dig ALDRIG om dine arbejdstider og ferier.......:)
Toft Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Jeg kan ikke finde hvem der ejer telefonnummeret for at ringe og brokke mig' date=' så jeg håber at nogen har en forklaring på dette.[/quote'] Hvad med om du spørger vedkommende næste gang de ringer, om hvem de er, hvor de ringer fra, og hvad oplysningerne skal bruges til? Lyder mærkeligt
spinner Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Har nu modtaget lignende opkald ... Har også fået at vide hvor de ringede fra, men kan selvfølgelig ikke huske det. Noget svensk statistikbank-agtig-noget. Og de spørger ikke om arbejdstider og ferie, men om hvor mange timer om ugen man arbejder, om man har skiftet arbejde, og arbejds-relaterede forhold i øvrigt. Den samme person har ringet til mig med 3 måneders mellemrum, og har hver gang spurgt om det var i orden de ringede igen. Det stopper nok nu, hvor jeg har fået nyt nummer ;)
dannemare Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Har nu modtaget lignende opkald ... Har også fået at vide hvor de ringede fra' date=' men kan selvfølgelig ikke huske det. Noget svensk statistikbank-agtig-noget.[/quote'] De ringede også til os for et års tid siden (jeg forestiller mig i hvert fald, at det er de samme). Konen tog telefonen. Jeg sad ude i køkkenet og lyttede med et halvt øre. Kunne pludseligt høre, at hun beretterede lidt om antal arbejdstimer om ugen, kørselsmønstre, osv. Blev sgu lidt nervøs og råbte ind til hende: "Sig, vi har hund. Fortæl dem for pokker, at vi har en stor hund! Og alarm!" Hun fattede selvfølgelig ikke, hvorfor jeg pludseligt råbte op om dette, og hun berettede bagefter for mig, at "det jo bare var noget svensk statistik-et-eller-andet", men jeg var nu alligevel lidt bekymret i dagene efter. Frederik P.S.: Har ingen hund.
MC Manden Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 P.S.: Har ingen hund. Oki.... hvor bor I ? :D
Lynge Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Vil i låne en:laugh: Frederik P.S.: Har ingen hund.
larscph Besvaret March 12, 2008 Rapporter Besvaret March 12, 2008 Også et par hunde her = ingen indbrud (i øvrigt heller ingen underlige telefonopkald!)
Humle Besvaret March 13, 2008 Rapporter Besvaret March 13, 2008 Også et par hunde her = ingen indbrud (i øvrigt heller ingen underlige telefonopkald!) hvad koster det pr. md. at fodre sådan et par krabatter ?
Nenad Besvaret March 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 13, 2008 Også et par hunde her = ingen indbrud (i øvrigt heller ingen underlige telefonopkald!) Jeg har kun en, men det er lang tid siden at den har haft noget bide træning. Det kunne være fedt med en der vil gøre det med den, eller endnu bedre en den kan udøve det på:rolleye: Mvh Nenad
larscph Besvaret March 13, 2008 Rapporter Besvaret March 13, 2008 hvad koster det pr. md. at fodre sådan et par krabatter ? Tja de spiser vel for 3-400 kroner om måneder.. De "kører" på Olivers..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu