Jump to content

Modtager I også opkald omkring ens arbejdstider i DK

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Modtager I også opkald i tid og utide omkring ens arbejdstider og forhold i DK? Jeg er træt at skulle ringes op i tide og utide for at skulle huske hvor mange sygedage og hvor meget overarbejde jeg har haft den sidste måned. Jeg kan ikke finde hvem der ejer telefonnummeret for at ringe og brokke mig, så jeg håber at nogen har en forklaring på dette. Mvh Nenad

Besvaret
Jeg kan ikke finde hvem der ejer telefonnummeret for at ringe og brokke mig' date=' så jeg håber at nogen har en forklaring på dette.[/quote'] Hvad med om du spørger vedkommende næste gang de ringer, om hvem de er, hvor de ringer fra, og hvad oplysningerne skal bruges til? Lyder mærkeligt :rolleye:
Besvaret

Har nu modtaget lignende opkald ... Har også fået at vide hvor de ringede fra, men kan selvfølgelig ikke huske det. Noget svensk statistikbank-agtig-noget. Og de spørger ikke om arbejdstider og ferie, men om hvor mange timer om ugen man arbejder, om man har skiftet arbejde, og arbejds-relaterede forhold i øvrigt. Den samme person har ringet til mig med 3 måneders mellemrum, og har hver gang spurgt om det var i orden de ringede igen. Det stopper nok nu, hvor jeg har fået nyt nummer ;)

Besvaret
Har nu modtaget lignende opkald ... Har også fået at vide hvor de ringede fra' date=' men kan selvfølgelig ikke huske det. Noget svensk statistikbank-agtig-noget.[/quote'] De ringede også til os for et års tid siden (jeg forestiller mig i hvert fald, at det er de samme). Konen tog telefonen. Jeg sad ude i køkkenet og lyttede med et halvt øre. Kunne pludseligt høre, at hun beretterede lidt om antal arbejdstimer om ugen, kørselsmønstre, osv. Blev sgu lidt nervøs og råbte ind til hende: "Sig, vi har hund. Fortæl dem for pokker, at vi har en stor hund! Og alarm!" Hun fattede selvfølgelig ikke, hvorfor jeg pludseligt råbte op om dette, og hun berettede bagefter for mig, at "det jo bare var noget svensk statistik-et-eller-andet", men jeg var nu alligevel lidt bekymret i dagene efter. Frederik P.S.: Har ingen hund.
Besvaret
Også et par hunde her = ingen indbrud (i øvrigt heller ingen underlige telefonopkald!)
Jeg har kun en, men det er lang tid siden at den har haft noget bide træning. Det kunne være fedt med en der vil gøre det med den, eller endnu bedre en den kan udøve det på:rolleye::rolleye: Mvh Nenad

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...