Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Så er det vist tid til at mors bil her skal poleres:laugh: Så er der nogle der kender et godt og billigt sted ( gad vide om de 2 ting kan kombineres nu om dage? ) hvor man kan få det gjort... Har selv gjort det før men nu syntes jeg at jeg vil "sende" den til professionelle:D På forhånd tak Webnadiya!

Besvaret
American - du skriver "Luftfrisker" ved en af dine vask. Hvordan og hvorledes gøres dette? Hvilke produkter anvendes?
Luftfrisker, sprøjter man i bunden af bilen efter man har støvsuget, den fjerner alt slags lugt + man får en frisk duft af forskellige smag, jeg bruger produkter fra denne firma Matalins. og jeg har anden slags lugt fjerner som man bruger hvis man har røgget i bilen. mvh carwash
Besvaret
Luftfrisker' date=' sprøjter man i bunden af bilen efter man har støvsuget, den fjerner alt slags luft[/quote'] Det lyder altså farligt? :scared: Så er bilen helt lufttom? :D Sorry... Kunne ik' lige dy mig...
Besvaret
Luftfrisker, sprøjter man i bunden af bilen efter man har støvsuget, den fjerner alt slags lugt + man får en frisk duft af forskellige smag, jeg bruger produkter fra denne firma Matalins. og jeg har anden slags lugt fjerner som man bruger hvis man har røgget i bilen. mvh carwash
Hvad skal sådan en behandling koste på min bil? Støvsugning + luftfrisker. Bil: Porsche Boxster
Besvaret
Hvad skal sådan en behandling koste på min bil? Støvsugning + luftfrisker. Bil: Porsche Boxster
1- hvor gammel er den? 2-hvilke farve? 3-hvor længe siden er det du har polereret den? 4- er det ridser på den? 5- hvor og hvordan og hvor tit plejer du at vaske den?? prisen ligger fra 1800-3500kr. EX moms. og det tager fra 4-6 timer.. Mvh carwash
Besvaret

Det var sku dyrt for en omgang støvsugning og luftfrisker :) Jeg tror du misforstod mit spørgsmål - det eneste jeg ønsker er støvsugning + luftfrisker! Men for at svare på dine spørgsmål: 1. 2001 2. Sølvmetallic 3. 3 måneder 4. Nej 5. I hånden, en gang om ugen

Besvaret
Det var sku dyrt for en omgang støvsugning og luftfrisker :) Jeg tror du misforstod mit spørgsmål - det eneste jeg ønsker er støvsugning + luftfrisker! Men for at svare på dine spørgsmål: 1. 2001 2. Sølvmetallic 3. 3 måneder 4. Nej 5. I hånden, en gang om ugen
Jeg troede du ville have hele pakken, som er Vask udvendig, indvendig, polering, voks.... osv men en ganske alm. B-vask koster fra 250kr.
Besvaret
Jeg tror du misforstod mit spørgsmål - det eneste jeg ønsker er støvsugning + luftfrisker!
Jeg troede du ville have hele pakken, som er Vask udvendig, indvendig, polering, voks.... osv men en ganske alm. B-vask koster fra 250kr.
Jeg tror stadig kun Hr Krath er interesseret i en udvidet støvsugning med efterfølgende duft af lavendel :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...