Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

En anden måde at komme af med alt fra opvaskemaskiner, køl og frys mm er at ringe til den kommune du bor i. I mit tilfælde Malmö kommune. Der koster det 100 kr at få hentet den første enhed og 50 for den næste. Dvs skal du af med en tørretumbler og vaskemaskine koster det dig 150 kr i alt, også kommer de lige til døren. Super godt hvis man ikke gider leje et slæb Det kan ikke gøres billigere eller enklere :)

Besvaret
En anden måde at komme af med alt fra opvaskemaskiner, køl og frys mm er at ringe til den kommune du bor i. I mit tilfælde Malmö kommune.
Er den ordning ikke stoppet?
Besvaret

Nej. Min kæreste ringede her i januar da vi skulle have afhentet vores ovn. Vi bad bostadsrättsforeningen bestille en afhentning også fik vi af vide hvornår de kom forbi, også skulle vi ellers bare sørge for den stod ude på gaden om morgenen når de kom. Vær opmærksom på at hvis du ikke er villa ejer, så skal det være bostadsrättsforeningen der skal bestille afhentningen. Organisatorisk kan der have været nogle ændringer med den service, jeg mener hun ringede et andet sted i kommunen end hun plejede. \Tom

Besvaret
Vi bad bostadsrättsforeningen bestille en afhentning også fik vi af vide hvornår de kom forbi, også skulle vi ellers bare sørge for den stod ude på gaden om morgenen når de kom. Vær opmærksom på at hvis du ikke er villa ejer, så skal det være bostadsrättsforeningen der skal bestille afhentningen.
*ahh* - jeg mente nok også der var sket en ændring, da det førhen sagtens kunne lade sig gøre at ringe som privatperson. Her er mere info: http://www.malmo.se/bostadbygge/avfall/avfallihemmet/grovsoporlagenhet.4.7101b483110ca54a56280009241.html

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...