Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg står og har smidt min nøgle væk til min Audi A4, og min ekstra nøgle kan jeg heller ikke finde. er der nogen der har nogle erfaringer med det? hvad skal jeg gøre, har næsten ikke lyst til at smadre min rude og lås???

Besvaret

Tag til Audi (tåberne hos Din Bil i Malmö), medbring Reg. attest og legitimation og så kan de bestille en ny nøgle hjem til dig. Alternativt skal du have bilen ud til dem, så kan de kode en nøgle på stedet. Koster en bondegård. Jeg lavede nummeret med min gamle S6 og det kostede 1500 SEK

Besvaret
okay' date=' men reg attest ligger i handskerummet i bilen, så den er lidt svær at bugsere over til dem når man ikke kan komme ind i bien.[/quote'] Hvis det er en svensk reg. Audi er det da fulstændigt uansvarligt at have sin gule reg. attest liggende i bilen - hvis bilen bliver stjålet er det ikke længere din bil, da de orginale papir nu er i tyvens hænder. Kunne du ikke evt. få en låse service ud og låse din bil op - i DK kan Falck jo klare det, jeg ved ikke hvem der kan gøre det i S.
Besvaret
gule attest' date=' er vist grøn, men ja er usikker nu, den er svensk reg[/quote'] Den er grøn i DK, og den som kan ligge i bilen er blå i S - den gule i S er den samme som den blå, men er modsat den blå den 'vigtige', da det er den som man skal benytte i.f.m. ændringer af fx ejerforhold, og skal derfor opbevares som et værdipapir.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...