Buddha Skrevet March 23, 2008 Rapporter Skrevet March 23, 2008 Nogen der har kendskab til et sådant felt??? Gerne til biler med træk på alle 4......
Peter H. Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Nogen der har kendskab til et sådant felt??? Gerne til biler med træk på alle 4...... Der er K-Power i kbh...
Buddha Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2008 Det SKAL være i det svenske......:)
Gio Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Det SKAL være i det svenske......:)Nå...må du da ikke køre i DK mere?
Buddha Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2008 Jo jo da..... Men gider da ikke køre til Kbh for at få rullet biler.....;) Men jeg må da bare købe mig et Dynomet felt så! Nå...må du da ikke køre i DK mere?
dannemare Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Brian, fandt du et sted at rulle i Malmö-regionen? Vil gerne have rullet min OPC et sted, hvor de ved, hvad de laver. Vil også gerne i samme ombæring have målt diverse andre værdier, som bl.a. TS Motor i Åstorp (v/Helsingborg) tilbyder det: http://www.tsmotor.com/sida.php?id=39 Hvis der ikke er noget pålideligt i Malmö-egnen, kører jeg nok et smut til Åstorp.
Juff Besvaret March 6, 2009 Rapporter Besvaret March 6, 2009 Brian' date=' fandt du et sted at rulle i Malmö-regionen? Vil gerne have rullet min OPC et sted, hvor de ved, hvad de laver. Vil også gerne i samme ombæring have målt diverse andre værdier, som bl.a. TS Motor i Åstorp (v/Helsingborg) tilbyder det: [url']http://www.tsmotor.com/sida.php?id=39 Hvis der ikke er noget pålideligt i Malmö-egnen, kører jeg nok et smut til Åstorp. hov hov... jeg er ikke meget for du begynder at pille ved ydeevnen frederik ........ moment og HK står i papirerne :D
Rikke Rost Besvaret March 6, 2009 Rapporter Besvaret March 6, 2009 Nej jeg har ikke fundet noget.....
dannemare Besvaret March 6, 2009 Rapporter Besvaret March 6, 2009 hov hov... jeg er ikke meget for du begynder at pille ved ydeevnen frederik ........ moment og HK står i papirerne :D Hehe, bliver jo lige noedt til at tjekke om fabrikstallene holder, og om alle vaerdier ser normale ud. ;) Er ogsaa interesseret i at se kurverne for heste og moment. Har som saadan egentligt ikke planer om at justere paa noget effektmaessigt - ikke lige p.t. i hvert fald. :)
dannemare Besvaret March 6, 2009 Rapporter Besvaret March 6, 2009 Ts i Åstorp er super proffer.... Det bliver nok dem saa. Ved du tilfaeldigvis, om de ogsaa har erfaring i montering af diverse instrumenter (gauges). Vil meget gerne have monteret bl.a. en olietemp.maaler. Jeg medbringer selv hardwaren (STACK gauges). Det er selve monteringen, jeg skal have en hjaelpende haand med. :)
Basse Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Det bliver nok dem saa. Ved du tilfaeldigvis' date=' om de ogsaa har erfaring i montering af diverse instrumenter (gauges). Vil meget gerne have monteret bl.a. en olietemp.maaler. Jeg medbringer selv hardwaren (STACK gauges). Det er selve monteringen, jeg skal have en hjaelpende haand med. :) Har du fået OPCeren allerede ?
Juff Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Har du fået OPCeren allerede ? Nej.... om en måned... ungefär
dannemare Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Jow jow - har lige fået den. :th2: Ankom 5 uger før tid. Der har vel ikke været så meget at producere på fabrikken de seneste par måneder som ventet, nu hvor GM har store problemer, og mange formentligt tøver med at købe Opel, indtil deres fremtid er mere afklaret. :)
Basse Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Heey så tager du den lige med på tirsdag!! skal satme lige lure den :-)
Mortimer Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Har fundet et!! http://www.mamut.net/rrp/ <-- "Vi har en 4WD bromsbänk som tål effekter på närmare 2000HK" Skulle ligge i nærheden af malmö
leon Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Det bliver nok dem saa. Ved du tilfaeldigvis' date=' om de ogsaa har erfaring i montering af diverse instrumenter (gauges). Vil meget gerne have monteret bl.a. en olietemp.maaler. Jeg medbringer selv hardwaren (STACK gauges). Det er selve monteringen, jeg skal have en hjaelpende haand med. :) De laver jo deres egne banebiler, så det kan de jo nok. Men giv dem et ring det er klart det nemmeste.
Juff Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Jow jow - har lige fået den. :th2: Ankom 5 uger før tid. Der har vel ikke været så meget at producere på fabrikken de seneste par måneder som ventet' date=' nu hvor GM har store problemer, og mange formentligt tøver med at købe Opel, indtil deres fremtid er mere afklaret. :)[/quote'] Tillykke :D...........5 uger før tid er da nice....
dannemare Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Har fundet et!! http://www.mamut.net/rrp/ <-- "Vi har en 4WD bromsbänk som tål effekter på närmare 2000HK" Skulle ligge i nærheden af malmö Excellent. :th2: Prøver nok at gå til dem først så, men jeg vil stadig lige have TS Motor i baghovedet. Så er jeg i øvrigt også lige blevet anbefalet Nordicturbo i Greve af en bekendt. Nogen der har erfaringer med dem?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu