Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jo jo da..... Men gider da ikke køre til Kbh for at få rullet biler.....;) Men jeg må da bare købe mig et Dynomet felt så!

Nå...må du da ikke køre i DK mere? :rolleyes:
  • 11 months later...
Besvaret
Brian' date=' fandt du et sted at rulle i Malmö-regionen? Vil gerne have rullet min OPC et sted, hvor de ved, hvad de laver. Vil også gerne i samme ombæring have målt diverse andre værdier, som bl.a. TS Motor i Åstorp (v/Helsingborg) tilbyder det: [url']http://www.tsmotor.com/sida.php?id=39 Hvis der ikke er noget pålideligt i Malmö-egnen, kører jeg nok et smut til Åstorp.
hov hov... jeg er ikke meget for du begynder at pille ved ydeevnen frederik :rolleyes:........ moment og HK står i papirerne :D
Besvaret
hov hov... jeg er ikke meget for du begynder at pille ved ydeevnen frederik :rolleyes:........ moment og HK står i papirerne :D
Hehe, bliver jo lige noedt til at tjekke om fabrikstallene holder, og om alle vaerdier ser normale ud. ;) Er ogsaa interesseret i at se kurverne for heste og moment. Har som saadan egentligt ikke planer om at justere paa noget effektmaessigt - ikke lige p.t. i hvert fald. :)
Besvaret
Ts i Åstorp er super proffer....
Det bliver nok dem saa. Ved du tilfaeldigvis, om de ogsaa har erfaring i montering af diverse instrumenter (gauges). Vil meget gerne have monteret bl.a. en olietemp.maaler. Jeg medbringer selv hardwaren (STACK gauges). Det er selve monteringen, jeg skal have en hjaelpende haand med. :)
Besvaret
Det bliver nok dem saa. Ved du tilfaeldigvis' date=' om de ogsaa har erfaring i montering af diverse instrumenter (gauges). Vil meget gerne have monteret bl.a. en olietemp.maaler. Jeg medbringer selv hardwaren (STACK gauges). Det er selve monteringen, jeg skal have en hjaelpende haand med. :)
Har du fået OPCeren allerede ?
Besvaret

Jow jow - har lige fået den. :th2: Ankom 5 uger før tid. Der har vel ikke været så meget at producere på fabrikken de seneste par måneder som ventet, nu hvor GM har store problemer, og mange formentligt tøver med at købe Opel, indtil deres fremtid er mere afklaret. :)

Besvaret
Det bliver nok dem saa. Ved du tilfaeldigvis' date=' om de ogsaa har erfaring i montering af diverse instrumenter (gauges). Vil meget gerne have monteret bl.a. en olietemp.maaler. Jeg medbringer selv hardwaren (STACK gauges). Det er selve monteringen, jeg skal have en hjaelpende haand med. :)
De laver jo deres egne banebiler, så det kan de jo nok. Men giv dem et ring det er klart det nemmeste.
Besvaret
Jow jow - har lige fået den. :th2: Ankom 5 uger før tid. Der har vel ikke været så meget at producere på fabrikken de seneste par måneder som ventet' date=' nu hvor GM har store problemer, og mange formentligt tøver med at købe Opel, indtil deres fremtid er mere afklaret. :)[/quote'] Tillykke :D...........5 uger før tid er da nice....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...