Jump to content

Porsche design

Recommended Posts

Guest PeterK
Skrevet

Jeg har bemærket en del Porscher hvor der f.eks står "Carrera", "GT3", "Turbo" med store bokstaver på siden af bilerne. I flere tilfælde syntes jeg det ser godt ud. F.eks på en hvid 996/997 cab, med røde bokstaver på siden.......ja igen en smagssag...... Er det noget man typisk får "eftermonteret" eller er bilerne født sådan??

Besvaret

Alt kan lade sig gøre - håndværk

Jeg har bemærket en del Porscher hvor der f.eks står "Carrera", "GT3", "Turbo" med store bokstaver på siden af bilerne. I flere tilfælde syntes jeg det ser godt ud. F.eks på en hvid 996/997 cab, med røde bokstaver på siden.......ja igen en smagssag...... Er det noget man typisk får "eftermonteret" eller er bilerne født sådan??
Nogle Porsche-modeller er født således - f.eks. Porsche 996 GT3 RS (fås kun i hvid/rød eller hvid/blå) www.supercarworld.com/cgi-bin/showgeneral.cgi?243 Andre får det monteret som et tilkøb: www.porsche.com/international/accessoriesandservice/personalisation/tequipment/911-997/exterior/?focus=seitlicherdekoschriftzug-911-997-exterieur&hideintro=true
Besvaret

Tror i ikke det er fordi ejerne er ved at være så gamle at det kniber med synet så betegnelsen skal stå lidt større, så man ikke prøver at låse sig ind i den forkerte bil :-) Sorry, kunne ikke lade være - shit nu får man nok høvl :scared: Jeg har set en hvid et par gange i Bunkeflo strand med røde fælge og rød skrift på siden carrera RS tror jeg der stod. Den var satme cool og det er vidst også en ret hidsig herre er det ikke ?

Besvaret
Jeg har set en hvid et par gange i Bunkeflo strand med røde fælge og rød skrift på siden carrera RS tror jeg der stod. Den var satme cool og det er vidst også en ret hidsig herre er det ikke ?
Det er sådan een, jeg linkede til - en 996 GT3 RS. Den har 381 suge hk og er baghjulstrukken. Det hidsige ved dén er baneegenskaberne, fordi den er jernhård på motorvejen. Jeg kender en ejer, og han nævnte et godt eksempel på, hvor hård den er at køre på motorvej med. Hvis du prøver at drikke af en kop, mens du kører 120 km/t ud af motorvejen, må du opgiv - du rammer ikke munden !!
Besvaret
Det er sådan een' date=' jeg linkede til - en 996 GT3 RS. Den har 381 suge hk og er baghjulstrukken. Det hidsige ved dén er baneegenskaberne, fordi den er jernhård på motorvejen. Jeg kender en ejer, og han nævnte et godt eksempel på, hvor hård den er at køre på motorvej med. Hvis du prøver at drikke af en kop, mens du kører 120 km/t ud af motorvejen, må du opgiv - du rammer ikke munden !![/quote'] Og jeg har kørt i en - og kan genkende beskrivelsen! DET ER BARE MIN DRØMMEBIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D
Besvaret

Irl...

Og jeg har kørt i en - og kan genkende beskrivelsen! DET ER BARE MIN DRØMMEBIL ! :D
Det "sindsyge" ved at bo i Sverige er dét faktum, at sådan et køretøj ikke kun behøver at være en personlig drøm, men noget der faktuelt kan realiseres :) Jeg kan iøvrigt se på min private PM-box herinde, at mange gerne vil køre Porsche :th2:
Besvaret
Tror i ikke det er fordi ejerne er ved at være så gamle at det kniber med synet så betegnelsen skal stå lidt større, så man ikke prøver at låse sig ind i den forkerte bil :-) Sorry, kunne ikke lade være - shit nu får man nok høvl :scared: Jeg har set en hvid et par gange i Bunkeflo strand med røde fælge og rød skrift på siden carrera RS tror jeg der stod. Den var satme cool og det er vidst også en ret hidsig herre er det ikke ?
Bare rolig, det er tilladt at være sjov:laugh: Det er en 996 cab du har set som Patrik B fra www.Porscheklubben.se ejer. Han bor nede i Vellinge og jeg var ude og race med ham og 12-13 andre sidste sommer, under et træf på Västra Hamnen.... Jeg har tænkt mig at lave en ren "copy-paste" i nær fremtid....Syntes også den er ultracool.....
Besvaret
Seriøst....................:sick: Skiltetuning dutter bare ikke.....Bilen skal være SÅ CLEAN som muligt!!!!!
Generalt HADER jeg alle former for ekstramonteret udstyr på karossen, undtagen alu-fælge (Chrome= FØØØJ). Stort set alle biler bliver billige, Brian-agtige og UCHARMERENDE...............men på Porsche går LANGT det meste, fordi bilen i sig selv har KLASSE!! Pamela Anderson er jo heller ikke grim med omvendt kasket vel?:lol: Og så er det min tur til at blive SVINET:D
Besvaret

[ATTACH]2041[/ATTACH]

synes bare ikke det var en cab' date=' men det kan godt være det var sommer og det er jo længe siden
Sådan ser den ud:
Besvaret
Det er sådan een' date=' jeg linkede til - en 996 GT3 RS. Den har 381 suge hk og er baghjulstrukken. Det hidsige ved dén er baneegenskaberne, fordi den er jernhård på motorvejen. Jeg kender en ejer, og han nævnte et godt eksempel på, hvor hård den er at køre på motorvej med. Hvis du prøver at drikke af en kop, mens du kører 120 km/t ud af motorvejen, må du opgiv - du rammer ikke munden !![/quote'] Det må da ha väret nogle dårlige veje i så har kört på ???
Besvaret
Jeg kan iøvrigt se på min private PM-box herinde, at mange gerne vil køre Porsche :th2:
Det er jo også en dejlig bil at køre i - det kan vi Porsche ejere jo være enige i :th2:
Besvaret
Det må da ha väret nogle dårlige veje i så har kört på ???
Den fynske motorvej...
Besvaret
Det er jo også en dejlig bil at køre i - det kan vi Porsche ejere jo være enige i :th2:
Plus dem, som drister sig til en tur ;)
Besvaret
Det "sindsyge" ved at bo i Sverige er dét faktum, at sådan et køretøj ikke kun behøver at være en personlig drøm, men noget der faktuelt kan realiseres :) Jeg kan iøvrigt se på min private PM-box herinde, at mange gerne vil køre Porsche :th2:
Sku ikk som revisor - vi tjener ingen penge :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...