Guest jxhab Besvaret March 27, 2008 Rapporter Besvaret March 27, 2008 Ah på den måde .. så er jeg med =) ..
EBL Besvaret March 27, 2008 Rapporter Besvaret March 27, 2008 Når man nu skal sammenligne antal dræbte og antal tilskadekomne i trafikken' date=' så er der i mine øjne én og kun én måde at gøre det på, nemlig på antal dræbte eller tilskadekomne pr. kørt kilometer. Alle de undersøgelser, som blot nævner et tal osv. de mangler lige den tvist, at det bør være pr kørt kilometer. [/quote'] Ja og når man opgør på den måde, som man vel retteligt bør, så går udviklingen i den rigtige retning, modsat de 'dommdagsprofetier' man hører fra diverse eksperter.
Nils Besvaret March 27, 2008 Rapporter Besvaret March 27, 2008 Ja og når man opgør på den måde' date=' som man vel retteligt bør, så går udviklingen i den rigtige retning, modsat de 'dommdagsprofetier' man hører fra diverse eksperter.[/quote'] Hvad er det for dommedagsprofetier? Jeg kan ikke høre nogen. :D
Pede Besvaret March 27, 2008 Rapporter Besvaret March 27, 2008 Rigtig gode ting i denne tråd: Kan kun være enig med vores alles Buddha om Differenterede hastighedsgrænser. 90 km/t gennem tunnellen i myldretiden ville være OK hvis det til gengæld kl 23 mandag aften var tillads at køre 120-130 samme sted. Sådan burde det være rigtig mange steder. Er trafikken til det så tillad højere fart da det så stadig vil være lige så sikkert. Antallet af dræbte og sårede i trafikken i DK falder år efter år (sidste år undtaget men det stopper ikke trafik-haderne) samtidig med at trafikmængden nærmest eksploderer. Som nogen nævnte tidligere bøn man regne dræbte/tilskadekomne ud per kørt kilometer og så vil faldet af nævnte være markant større end det allerede er.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu