Jump to content

Fortsættelse af Broen spærret. Jeg har fået en undskyldning

Recommended Posts

Guest Mogens
Skrevet

Har netop modtaget denne på min VIP-mail :) När Øresundsbron på onsdagsmorgonen fick stänga i två timmar på grund av en olycka fungerade vårt informationssystem inte tillfredsställande. Det medförde bland annat fel i utskick av SMS till både danska och svenska kunder, samt fel på vår hemsida, som inte visade korrekt och uppdaterad information. Detta har givetvis medfört stort besvär och irritation hos våra kunder och vi beklagar mycket att vi inte har kunnat informera på ett bättre sätt. Det är dessutom inte första gången som tekniken i vårt informationssystem har sviktat och vi tvingas nu konstatera att vad vi hittills gjort inte har varit tillräckligt. Efter onsdagens händelse har vi skickat ut ett pressmeddelande där verkställande direktör Caroline Ullman-Hammer bland annat säger: - Vi beklagar alla de kunder som fick sitta i kö och särskilt att den svenskspråkiga trafikinformationen på hemsidan och via SMS inte fungerade. Det ska förstås fungera och vi ska en gång för alla utreda vad det är som går fel. Läs pressmeddalendet Med vänlig hälsning Ann-Marie Bolander Boström

Besvaret

En joke, Brian...

Den har jeg også lige fået på min NON VIP mail...... Der kan man bare se...............:D
Jep, det var en joke. Jeg finder det morsomt - at jeg får mailen - fordi hos mig virkede alt perfekt (SMS)
Besvaret

Undskyldning og undskyldning... Det er jo bare en standard mail fra broen, som vi vel alle som kunder har fået tilsendt igår. De eneste linier i mailen der kan bruges til noget, er dem om at broen erkender at det ikke er første gang at deres info system har været lige til at lukke op og skide i :sick:

Besvaret
Vil jeg mene er en undskyldning ;)
Nu hentydede jeg nu mere til, at eftersom din far oprettede en hel ny tråd i forlængelse af den oprindelige tråd, med en overskrift der indikerer at han har fået en undskyldning, ja så troede jeg umiddelbart at der var tale om en slags personlig undskyldning ifm en henvendelse han havde rettet til broen (flere af os har jo i utilfredshed henvendt os igår til broen for at få en forklaring). I hvert fald troede jeg ikke at han havde oprettet et ny tråd omkring en standard mail vi alle har modtaget. Men lad nu det ligge :)
Besvaret
Men lad nu det ligge :)
Kæft, hvor er du altid negativ - men lad nu det ligge :)
Besvaret

Hehe.. de ter sjovt så meget der bliver gået op i serverplads for det er den eneste grund til, at jeg kan se nogen har noget imod der bliver oprettet et nyt emne hvori man kan diskutere om man har fået en fælles undskyldning, personlig undskyldning, refusion mv. Jeg kan forstå at folk i gamle dage tog hensyn til pladsen. Men idag har vi alt den plads vi vil have, samtidig med at internet linierne privat er blevet rigtig hurtige. Jeg tror ikke der er nogen på foraet der sidder på mindre end 4mbit, mens størstedelen formentligt har over 20mbit. Men jaja... man kan altid være negativ!

Besvaret

De sender det også KUN til vigtige mennesker...:D Også selvom de IKKE har en VIP mail............:love2:

Jeg er da glad for dette indläg' date=' jeg har nemlig IKKE fået noget fra broen.[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...