larsk Skrevet April 3, 2008 Rapporter Skrevet April 3, 2008 Er der nogen der har værksteds erfaring med Wendels i Trelleborg? Jeg købte min bil ny-brugt, men stadig med garanti. Forhandleren sagde at de 2 nærmeste autoriserede værksteder (som også stemmer med importørens hjemmeside) er Wendels og Förenade bil i Fosie. Og de sidste føler jeg mig ligesom ikke fristet af, efter de indlæg jeg har læst her. Så er Wendels i Trelleborg værd at bruge, eller skal jeg søge længere væk? http://www.wendels.se/
larsk Besvaret April 5, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 5, 2008 Erfaring med Subaru-værksteder da? Der var åbenbart ingen der kender Wendels i Trelleborg :( Men er der nogen, der har erfaring med andre autoriserede Subaru-værksteder?
BS Besvaret April 5, 2008 Rapporter Besvaret April 5, 2008 Du kunne jo være den første til at teste Wendels i Trelleborg :D
larsk Besvaret April 5, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 5, 2008 Ja, det ender det vist med :o
Michael Stilling Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 Jeg har talt med dem nogle gange, de virke som om de ved hvad de har med at gøre. Men det er naturligvis ikke en erfaring man kan bruge til noget i forhold til om de også kan noget, men en gang i mellem synes jeg man hurtigt får en fornemmelse ag hvilket sted man har med at gøre allerede i telefonen.
Vicksen Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 Hej LarsK Vi bor i Trelleborg, men har aldrig benyttet 'Wendells'. Jeg vil dog tillade mig, at anbefale 'Min Bil', som vi har fantastiske erfaringer med: De er ikke 'Dansker forskrækkede' , og betjeningen er i top, hvad enten du skal ha skiftet en pære eller have den store omgang. Det er faktisk god gammeldags ordentlig service, hvadenten du kommer med spendér bukserne på eller huller i lommerne. Bare et 'fif' hvis du er nervøs for, at benytte et værksted du ikke kender. Vicksen
sup3rior Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 Tror du får byttet rundt på Förenade Bil (BMW) og Förenade Motor (Subaru). Förenade Motor har jeg brugt til min Impreza, ingen klager overhovedet på deres service. Eneste minus er at deres lånebiler ikke må køre til DK :( Så tag du roligt ud til Förenade Motor og få ordnet den Subaru :)
larsk Besvaret April 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 12, 2008 Tror du får byttet rundt på Förenade Bil (BMW) og Förenade Motor (Subaru). Förenade Motor har jeg brugt til min Impreza, ingen klager overhovedet på deres service. Eneste minus er at deres lånebiler ikke må køre til DK :( Så tag du roligt ud til Förenade Motor og få ordnet den Subaru :) Du har ret, jeg har blandet tingene sammen (det förenade snød mig). Jeg må se at få min impreza til service snart. Tak for råd :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu