Buddha Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Nej...Det er en transparent firewall.....:D
Gio Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Nej...Det er en transparent firewall.....:DJa-jaa...med SPI* og MPLS** (*Svinedyr Portlignende Indgang og **Mindre Pæn Ligusterhæk-Sikkerhed...i det her tilfælde - se bare hvordan hovedporten er adskilt fra den omkring-liggende hæk ) /grønne nørd-fingre OFF
Kim H Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Men fotoet virker ganske autentisk Check billedteksten med småt - taget et sted i - Sverige
Gio Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Hvis de slipper igennem den umiddelbare "barriere", så lad os håbe de ser sig for hvor de går! (kan være billedet snyder lidt - men den ser mig en kende ujævn ud, dén flise-gang )
Kim H Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Ka' det mon være fliser, som ligger lidt forskudt for hinanden og danner en skrå gang ind mod huset?
Gio Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Ka' det mon være fliser' date=' som ligger lidt forskudt for hinanden og danner en skrå gang ind mod huset?[/quote']..stadig, så synes de, for mig, at de bølger op og ned. Men jeg skrev jo også at billedet kunne snyde lidt :p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu