Party Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 kan desværre heller ikke den 26-27 juli. Men kan godt de andre dage
SweaDan Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Den 9/10 august passer mig fint. Tidspunktet er ikke så vigtigt.
ZeNi Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Zeni er også klar alle 4 dage, og rigtig grand d prix er jo over flere dage Men for nemhedens skyld og for at kunne få et endeligt tal samt booke banen tror jeg du skal banke i bordret og bestemme dagen og tiden ellers kan jeg sige af erfaring, at det render ud i ingen ting.
credde Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Er også klar til at køre Zeni af banen Der skulle ikke være problemer nogle af dagene pt. Men jeg er enig i, at der skal bare bestemmes en dato og tid og så er det afgjort.
windsor Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Jeg er også helt klart frisk, og 9-10 lyder helt fint hos mig Mvh Tonny
Thomas Besvaret July 5, 2008 Rapporter Besvaret July 5, 2008 Som Zeni siger, så sæt en dato så kan folk melde sig til eller ej, ellers bliver det aldrig til noget:confused:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu