Guest Trine Skrevet April 12, 2008 Rapporter Skrevet April 12, 2008 Hejsa Er der nogen derude der har erfaring med at køre TVersity media server til PS3? Jeg har sat det op og det kører 99 % af tiden faaaantastisk!!! Men min PS3 mister fra tid til anden forbindelsen til enten internettet eller media serveren. Fejlen skifter lidt, men hvis jeg lige venter 5 sek og spiller filen igen går det uden problemer. I bund og grund virker det til at routeren lige går kold et par sekunder:( Mit setup er PS3 med kabel til min D-Link 624 router. Media serveren ligger på min laptop der er wireless på netværket. Jeg har skiftet kanal på min router, men det har ikke afhjulpet problemet.
Gio Besvaret April 12, 2008 Rapporter Besvaret April 12, 2008 Typisk en wifi-ting, vil jeg gætte på. At transportere "tunge" medie-filer over wireless vil bøvse i ny og næ. Prøv at teste med laptop´en kablet istedet, og se om fejlen forsvinder. Husk at slå wifi helt fra på den bærbare, så du er sikker på data flyttes via kabel.
Frakkel Besvaret April 12, 2008 Rapporter Besvaret April 12, 2008 Jeg valgte at gå over til twonkymedia i stedet for tversity. Transcoding behøves praktisk taget ikke længere siden de nye opdateringer. Og af en eller anden grund så ser min ps3 altid twonkymedia med det samme, mens at tversity kun kommer frem engang imellem. Så derfor har jeg droppet tversity
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu