Thyper Skrevet April 12, 2008 Rapporter Skrevet April 12, 2008 Det står i nogle post at det er bedst at have et id-kort hvis man skal oprette en bankkonto. Jeg er alm dansk statsborger der flytter til Malmö og arbejder i Dk. Kan jeg få id-kort ?
Guest jxhab Besvaret April 12, 2008 Rapporter Besvaret April 12, 2008 Det står i nogle post at det er bedst at have et id-kort hvis man skal oprette en bankkonto. Jeg er alm dansk statsborger der flytter til Malmö og arbejder i Dk. Kan jeg få id-kort ? Det kan du sagtens, se mere her http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12159&highlight=id-kort eller søg på Svensk ID herinde på sunddebatten..
skallstorp Besvaret April 12, 2008 Rapporter Besvaret April 12, 2008 Id kort Man skal faktisk have bank konto FÖR man kan få ID kort Det står i nogle post at det er bedst at have et id-kort hvis man skal oprette en bankkonto. Jeg er alm dansk statsborger der flytter til Malmö og arbejder i Dk. Kan jeg få id-kort ?
larscph Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 Jeg tror heller ikke der er noget som helst problem i at åbne en bankkonto uden ID kort. Tag dit pas med som ID, så bør der ikke være nogen som helst problemer.
EBL Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 Man skal faktisk have bank konto FÖR man kan få ID kort Kommer jo altså lidt an på hvilken type ID vi taler om, du tænker sikkert på Bank ID men der er jo mange andre slags. Dit danske kørekort kan du eksempelvis få ombyttet til et svensk blot du har et svenske personnummer og adresse i Sverige.
Nielsen Besvaret May 5, 2008 Rapporter Besvaret May 5, 2008 Kommer jo altså lidt an på hvilken type ID vi taler om' date=' du tænker sikkert på Bank ID men der er jo mange andre slags. Dit danske kørekort kan du eksempelvis få ombyttet til et svensk blot du har et svenske personnummer og adresse i Sverige.[/quote'] Man skal bare lige huske at tage sit svenske ID med på poshuset, det kræver de nemlig at man viser for at de vil udlevere kørekortet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu