Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det står i nogle post at det er bedst at have et id-kort hvis man skal oprette en bankkonto. Jeg er alm dansk statsborger der flytter til Malmö og arbejder i Dk. Kan jeg få id-kort ?

Besvaret

Id kort Man skal faktisk have bank konto FÖR man kan få ID kort :rolleye:

Det står i nogle post at det er bedst at have et id-kort hvis man skal oprette en bankkonto. Jeg er alm dansk statsborger der flytter til Malmö og arbejder i Dk. Kan jeg få id-kort ?
Besvaret
Man skal faktisk have bank konto FÖR man kan få ID kort :rolleye:
Kommer jo altså lidt an på hvilken type ID vi taler om, du tænker sikkert på Bank ID men der er jo mange andre slags. Dit danske kørekort kan du eksempelvis få ombyttet til et svensk blot du har et svenske personnummer og adresse i Sverige.
  • 4 weeks later...
Besvaret
Kommer jo altså lidt an på hvilken type ID vi taler om' date=' du tænker sikkert på Bank ID men der er jo mange andre slags. Dit danske kørekort kan du eksempelvis få ombyttet til et svensk blot du har et svenske personnummer og adresse i Sverige.[/quote'] Man skal bare lige huske at tage sit svenske ID med på poshuset, det kræver de nemlig at man viser for at de vil udlevere kørekortet :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...