Buddha Skrevet April 13, 2008 Rapporter Skrevet April 13, 2008 Her kl 19 i dag søndag??? Nogle der er friske på dét???? Ikke noget vildt og sindssygt, men bare lige lidt hyggesnak og sparke dæk på de forårspolerede racere??? :)
Homer Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 Her kl 19 i dag søndag??? Nogle der er friske på dét???? Ikke noget vildt og sindssygt, men bare lige lidt hyggesnak og sparke dæk på de forårspolerede racere??? :) Fruen har taget min racer på arbejde...
Homer Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 Så tag dog A6'eren.....:) Er du sindssyg?? Den har jeg jo lige vasket ved Bauhaus - skal da ikke snavses til!!
Buddha Besvaret April 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2008 MIn har da også lige været en tur forbi en vaskehal.... :D Så det er da ingen undskyldning...... Eller vasker du den da bare igen. Det er jo en stor fornøjelse med en hobby....:) Er du sindssyg?? Den har jeg jo lige vasket ved Bauhaus - skal da ikke snavses til!!
st1berg Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 arh... pis..... Kan desværre ikke nå det...... Men en anden gang er jeg oz klar!:th2:
larsk Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 Kan ikke i dag, men satte du ikke også onsdagen op som forslag i en anden tråd?
Buddha Besvaret April 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2008 Jojo..... Men man kan da ikke sparke dæk for tit....:D Men det ser ikke lovende ud, så jeg tror bare vi skal glemme det...:(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu