Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Andre her der synes det er tvivlsomt, at regionens mest indholdsrige magasin er udgivet af Øresundsbron? De opererer på markedsvilkår, men fremstår samtidig som officielle meningsdannere ved at udgive et magasin for hele regionen fyldt med artikler vinklet for egen vindings skyld og facts, som selv ikke Bjørn Lomborg kunne have håndplukket med større omhu. Fokus Øresund betaler vi alle for gennem pendlerabonnement. Kan ikke se at det skal være broens opgave at være meningsdannere på denne måde + frådse med pendlerkronerne. 6 mand i redaktionen + omkostninger til tryk og distribution, som der ikke ligefrem er sparet på (Har fået 3 eksemplarer denne omgang). Andre brede kundemagasiner taler enten kernekundernes sag eller er skrabet på udgiftssiden. Fokus Øresund er ingen af delene. Men det går jo meget godt i spænd med alt deres andet frådseri. Ja, vi ved godt der er en bro - I behøver ikke købe bandereklamer i Parken. Jeg gad godt læse og abonnere på et kritisk magasin for Øresundsregionen. Der må være et marked... :cool: /Junkeren

Besvaret

Lige mine ord - Lige mine ord. Broen savner omkostningsbevidsthed. Man får tilbud om dit og dat... Og det eneste der virkelig tæller er prisen på broen. Vil man kultur - kan man da melde sig ind i en forening - dem er der i forvejen mange af.

Besvaret

Det ironiske er at de skriver hele tiden om at fremme Øresundsintegrationen, men de omkostninger, som de giver de borgere, der faktisk bruger tilbudet, hæmmer integrationen. Broens priser gør integrationen svær, og med til at holde priserne oppe er omkostninger til et voldsomt stort administrativt apparat med egen markedsføring, redaktion og gratis nyhedsblade. For slet ikke at nævne antallet af direktører.:sick:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...