Buddha Skrevet April 18, 2008 Rapporter Skrevet April 18, 2008 For dem der har lyst til at melde mig når jeg kører sindssygt... Så er der frit slag kl 17.30 på Øresundsbroen i retning MOD DK!!!!! Gi' den gas folkens...... :laugh: Men hold jer venligst INDE i højre vognbane.....
Guest Trine Besvaret April 18, 2008 Rapporter Besvaret April 18, 2008 Tænk jeg troede din bil havde køreforbud:confused:
gammeldansk Besvaret April 18, 2008 Rapporter Besvaret April 18, 2008 Et barn, du ikke kan nå! Hej Buddha! Køreforbud eller ej, Gio's syn eller ej, dine bemærkninger m.v, dit sprog, DIT SUPER EGO....... Med dit syn på dine medmennesker tror jeg, at du denne gang "lister" dig over med 11o - i højre bane - bare for at IGEN at gøre opmærksom på din opfattelse af uretfærdighed. Hvis du brager over, som tidligere omtalt af både dig selv og andre - håber jeg på en offentlig ansat person med en radar, som kan give dig DIN FØRSTE FARTBØDE. Hav det ellers godt Brian med at leve op til alle fordomme omkring dit navn:rolleye:
Rene Larsen Besvaret April 18, 2008 Rapporter Besvaret April 18, 2008 Hej Buddha! Køreforbud eller ej, Gio's syn eller ej, dine bemærkninger m.v, dit sprog, DIT SUPER EGO....... Med dit syn på dine medmennesker tror jeg, at du denne gang "lister" dig over med 11o - i højre bane - bare for at IGEN at gøre opmærksom på din opfattelse af uretfærdighed. Hvis du brager over, som tidligere omtalt af både dig selv og andre - håber jeg på en offentlig ansat person med en radar, som kan give dig DIN FØRSTE FARTBØDE. Hav det ellers godt Brian med at leve op til alle fordomme omkring dit navn:rolleye: Politiet er taget hjem og spise citronmåner - de stod ved tunnelen mod DK i eftermiddag kl. 14:20 Man blev også advaret med blinkende lygter, af nogle enkelte venlige sjæle på broen :D
Buddha Besvaret April 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2008 Hvem siger jeg kørte i Audi'en....???? Tænk jeg troede din bil havde køreforbud:confused:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu