Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Efter at have søgt meget længe i gamle indlæg m.m. bliver jeg nu nødt til at spørge jer... Hvordan kommer man fra Bunkeflostrand til Svägertorp på cykel? Eller evt. med offentlig transport (synes kun jeg har kunne finde en bus, der tager ca. 30 min :() Når vi flytter (3 uger :th2:), vil jeg tage hjemmefra mellem 6.30-7.30 og skal til Københavns Lufthavn. Håber I kan hjælpe

Besvaret
Men ja, der burde gå nogen busser direkte
Der går ingen busser til Svågertorp, tyvärr. Tror ikke de gider lægge linierne om, når busruterne alligevel skal lægges om, når stationen i Hyllie + Citytunnelen står klar. Har taget turen nogle enkelte gange i nødberedskab. Fra Annestad kan på ukalibreret damecykel klares på godt 15 min. :) Du følger Gottorpsvägen til Bunkeflo, forbi møllen og lige over i krydset ved pildammsvägen. Her jorder du forbi kolonihaverne og drejer ned til højre mod Svågertorp. Ved ikke om det er den korteste - men det er den vej med mest læ. Og velkommen til Bunkeflostrand!
Besvaret
Har taget turen nogle enkelte gange i nødberedskab. Fra Annestad kan på ukalibreret damecykel klares på godt 15 min. :) Du følger Gottorpsvägen til Bunkeflo, forbi møllen og lige over i krydset ved pildammsvägen. Her jorder du forbi kolonihaverne og drejer ned til højre mod Svågertorp. Ved ikke om det er den korteste - men det er den vej med mest læ.
Eller denne rute: Fra Annestad til Bunkeflo, drej til højre mod Vintrie (så kører du lige forbi kirken på din venstre hånd), følg vejen indtil den ender op i et T-kryds, og så svinger du til venstre og kører lige ned (næsten) til Svågertorp. Denne rute er lidt kortere og mere behaglig (især trafikmæssigt) end ovenstående rute :)
Ellers tror jeg Toft kan hjælpe dig herinde. Har cykelmyggede den vist oftest til Svågertorp' date=' da han boede ude i Andeby.[/quote']:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...