Gio Skrevet April 20, 2008 Rapporter Skrevet April 20, 2008 Inspiration? Nysgerrighed? http://nerdbusiness.com/blog/top-96-kick-ass-home-office-setups 96 personlige kontor-setup´s - lige til at skylle morgenkaffen ned med :th2:
MRoderick Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 Det var da godt nok nogle klamme setups folk får lavet sig. Hvorfor hulen er det lige man skal sidde og blive blind af at kigge på blå dioder galore? For slet ikke at tale om larmen fra 28 computere under skrivebordet? Der er da enkelte der er pænt lækre, ikke mindst det at have behagelige møbler på kontoret, men mange af dem minder jo mere om tortur kamre med lidt dyrt legetøj.
Buddha Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 Ja det er en kunst at begrænse sig.... Dog skal jeg ikke kunne sige mig fri for en del dimsedut reservedele på kontoret....:( Rikke er begyndt at lukke døren.....:D
Gio Besvaret April 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 20, 2008 Dog skal jeg ikke kunne sige mig fri for en del dimsedut reservedele på kontoret....:(*synger en sagte sang' date= og glæder dig til et fremtidigt hus med mere plads*
MRoderick Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 Jeg er så gået lidt den anden vej, og er begyndt at skille mig af med en masse overflødigt lort, der larmer ad helvede til, og bare bruger en masse strøm ... har købt en Fatboy stol til kontoret, så der er sgu efterhånden ved at være hyggeligt :) Mangler lige at finde en ordentlig bogreol og et par lamper ... nåja, og så lige at rydde lidt mere op. Kanske et fadølsanlæg, for at have noget praktisk der både brummer og bruger strøm?
Gio Besvaret April 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 20, 2008 Kanske et fadølsanlæg' date=' for at have noget praktisk der både brummer og bruger strøm?[/quote']MRoderick for President!!! :th2:
Hippy81 Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 MRoderick, du har god smag der :th2: både med fadølsanlæg, og FatBoy! Jeg har sidste lørdag købt en FatBoy til mit kontor, og skal så bare lige have købt et bordfodbold spil, har lige sat et Stiga bordishockey op /Brian
Buddha Besvaret April 20, 2008 Rapporter Besvaret April 20, 2008 Gaaal i må ha' nogle store kontorer............ Her er der lige plads til det mest nødvendige..... Et par 24" lcd skærme, 3 IP tlf, en bærbar, en server og en bordlampe......På det ene bord altså......:D
MRoderick Besvaret April 21, 2008 Rapporter Besvaret April 21, 2008 Tjah, jeg har vel 25 m2, eller noget i den stil. 3 telefoner???? Det må da kunne gøres nemmere ...
CAC Besvaret April 21, 2008 Rapporter Besvaret April 21, 2008 off topic... ... men alligevel sjov...http://politiken.dk/wm/article496613.ece
Buddha Besvaret April 21, 2008 Rapporter Besvaret April 21, 2008 Toootalt sjov!!!:D ... men alligevel sjov...http://politiken.dk/wm/article496613.ece
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu