spiff Besvaret March 27, 2009 Rapporter Besvaret March 27, 2009 kom i ud i weekenden? Jeg tog et sent smut til Grevie og tilbage. Det blæste ret stærkt fra nord, så hjemturen var lang og kold . Jeg satser på at tage en tur i morgen i stille tempo. Jeg har en plan om at stille op i årets Gran/Medio Fondo Eslöv, så jeg vil gerne op og køre lidt længere, med lavere puls. Satser på at starte ved 10-12 tiden...
Fagerland Besvaret March 27, 2009 Rapporter Besvaret March 27, 2009 Jeg har ikke mulighed. Jeg går på anden uge med skinnebens betændelse, så jeg regner med, hvis alt er ok i næste uge, at cykle en tur på 20 km. Ja Tyve km Det er næsten væk, men lægen har pænt oplyst, at jeg skal starte laaaangtsomt og roligt. Vedr. længere ture uden din turbo fart på 32 i snit .Den er jeg med på om 3 ugers tid. Så jeg har fået lidt kilometer i benene. Hvis vi ligger os på 28-29 stykker i snit, så kan jeg måske følge med. Vi ses /Martin
spiff Besvaret April 17, 2009 Rapporter Besvaret April 17, 2009 Tænkte jeg ville hænge med på Klubben Cyklistens træningstur på søndag kl. 10. De kører i 3 forskellige fartgrupper, så alle kan være med. Hæng med hvis du har lyst... http://www.klubbencyklisten.nu
Fagerland Besvaret April 17, 2009 Rapporter Besvaret April 17, 2009 lyder ok. Jeg har været ude 5 gange nu, er oppe på små 50 km, men med 26-27 i snit. Så hvis nogle vil kører knap så hurtigt, men gerne 40-60 km, så er jeg på. Men ellers ser turen på ca. 63 fin ud. Ikke at de kører hurtigt, men jeg er ikke klar til 95 km endnu.
spiff Besvaret April 18, 2009 Rapporter Besvaret April 18, 2009 lyder ok. Jeg har været ude 5 gange nu, er oppe på små 50 km, men med 26-27 i snit. Så hvis nogle vil kører knap så hurtigt, men gerne 40-60 km, så er jeg på. Men ellers ser turen på ca. 63 fin ud. Ikke at de kører hurtigt, men jeg er ikke klar til 95 km endnu. Tror også at jeg selv starter med de 63 km. Plus 2*10 km Erikslust <-> Husie . Husk at mødetid er 15 minutter før..
pelle83 Besvaret April 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2009 Det ser godt ud, ligeledes gør deres ture tirsdag og torsdag. Ved i hvordean det er med tilmelding og betaling?
Fagerland Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 Fik du kørt med dem? Jeg var ude i går. 55 km med 27,2 i snit alene. Så tror godt, at jeg kan være med næste søndag på de 63 km. Mvh Martin
pelle83 Besvaret April 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 20, 2009 Men den fart, burde du også kunne være med på det næste hold! De kører måske lidt hurtigere, men der er jo også nogle flere mennesker. Er også spændt på at høre om det var godt? Fik du kørt med dem? Jeg var ude i går. 55 km med 27,2 i snit alene. Så tror godt, at jeg kan være med næste søndag på de 63 km. Mvh Martin
Fagerland Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 tjaa ikke så meget hurtigere. For 63 km på 2,5 time svare til ca. 25 km/t. Så faktisk langsommere:thumbup:
pelle83 Besvaret April 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 20, 2009 Jeg mente også at du kunne være med på den på de ca 90. Personligt forventer jeg at køre med i næste uge på de 63. Jeg har ikke fået kørt så meget, da jeg vil indrømme at jeg nok ikke gider at kæmpe mod vinden alene :thumbdown ja dårlig undskyldning, men det er nemmere at slippe udenom når der ingen planer er! tjaa ikke så meget hurtigere. For 63 km på 2' date='5 time svare til ca. 25 km/t. Så faktisk langsommere:thumbup:[/quote']
Fagerland Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 90 kan jeg ikke kører endnu, det er for langt. men om 2-3 uger Mht vind. Jeg triller lidt ud i onsdags, da det blæste i stød op til 15 m/s. Da jeg kørte ud mod Grevie var jeg nede på 14-15 km/t pga modvind. Der må jeg erkende, at jeg vendte om efter 1 km. Det gad jeg ikke.
spiff Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 Fik du kørt med dem? Jeg var ude i går. 55 km med 27,2 i snit alene. Så tror godt, at jeg kan være med næste søndag på de 63 km. Mvh Martin Jeps. Der mødte 12-15 stykker op, hvoraf vi var 6 i gruppe 3. Kørte 66,5 km på ca. 2:30 = 26-27 i snit. Tempoet blev sænket lidt på tilbagevejen. Incl. de 19 km t/r kunne jeg dog godt mærke det i stængerne her til morgen .
Humle Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 Mht vind. Jeg triller lidt ud i onsdags, da det blæste i stød op til 15 m/s. Da jeg kørte ud mod Grevie var jeg nede på 14-15 km/t pga modvind. Der må jeg erkende, at jeg vendte om efter 1 km. Det gad jeg ikke. Husk - modvind giver karakter :D
pelle83 Besvaret April 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2009 Så kom jeg også med ud, det kan varmt anbefales ca. 70 km med ca 26,5 i snit. Jeg regner med at gentage succesen på søndag og evt på tirsdag (havde regenet med torsdag, men havde glemt valborgsaften)
spiff Besvaret April 26, 2009 Rapporter Besvaret April 26, 2009 OBS! Fra og med næste søndag er der samling kl. 8:50 - Afgang 9:00... Ikke at man kommer tidligere hjem - Gruppe 3 kører 100 km, gruppe 2 kører 120 km http://www.klubbencyklisten.nu/index.php?option=com_extcalendar&Itemid=30&extmode=view&extid=550.
Fagerland Besvaret April 26, 2009 Rapporter Besvaret April 26, 2009 Det er for langt for mig pt. Er øm i benene ved 55 km. Jeg var ude i går, kørte 27 i snit. Og det var med en del blæst (modvind) de første 25 km. (Lå på 20 i snit) Jeg skal ikke over 70 km endnu. Jeg kører i morgen, onsdag og en af dagene i weekenden. I hverdagen er det ca. 40-45 og weekenden ca. 60.
pelle83 Besvaret April 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 27, 2009 Jeg fik godt set det var 100 km, så tror jeg hopper over, ville nok godt kunne humpe mig hjem, men er ikke sikker på det ville være kønt, men overvejer kraftigt om jeg skal køre med i morgen. Hvis du er frisk på selvskab i weekenden er jeg frisk, elelrs triller jeg nok ud selv.
spiff Besvaret April 27, 2009 Rapporter Besvaret April 27, 2009 Det er for langt for mig pt. Er øm i benene ved 55 km. Jeg var ude i går' date=' kørte 27 i snit. Og det var med en del blæst (modvind) de første 25 km. (Lå på 20 i snit).[/quote'] Tror såmænd godt du kan hænge på. Du kører i lidt hurtigere tempo solo end gruppe 3. Forskellen er at du kan ligge og fede den bag i feltet med en puls på 110-120 . Der bliver højst sandsynligt også fika stop i Skanör. Jeg bliver muligvis nødt til at korte turen ned og dreje fra i Kämpinge. Så bliver turen for mit vedkommende kun på 75 km. Hvis i vil med, kan vi jo bare aftale det...
pelle83 Besvaret April 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 27, 2009 Tror såmænd godt du kan hænge på. Du kører i lidt hurtigere tempo solo end gruppe 3. Forskellen er at du kan ligge og fede den bag i feltet med en puls på 110-120 . Der bliver højst sandsynligt også fika stop i Skanör. Jeg bliver muligvis nødt til at korte turen ned og dreje fra i Kämpinge. Så bliver turen for mit vedkommende kun på 75 km. Hvis i vil med, kan vi jo bare aftale det... Hvis det er planen kunne jeg godt finde på at køre med, selvom jeg tror farten bliver noget hurtigere end denne gang, hvis de vel og mærke skal holde den tid de skriver.
Fagerland Besvaret May 2, 2009 Rapporter Besvaret May 2, 2009 http://www.evanscycles.com/ Jeg skal til at bestille lidt nyt cykel tøj herfra. De har nogle ret gode tilbud. Så hvis nogle skal have noget med, så sige bare til. Jeg bestiller midt på ugen.
spiff Besvaret May 3, 2009 Rapporter Besvaret May 3, 2009 http://www.evanscycles.com/ Jeg skal til at bestille lidt nyt cykel tøj herfra. De har nogle ret gode tilbud. Så hvis nogle skal have noget med, så sige bare til. Jeg bestiller midt på ugen. Ville gerne have haft en Garmin Edge med, men den er billigere hos handtec.co.uk. Prøvede at logge dagens rute med min HTC Touch. Men den er ikke helt præcis .. http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=195704
Humle Besvaret May 4, 2009 Rapporter Besvaret May 4, 2009 http://www.evanscycles.com/ Jeg skal til at bestille lidt nyt cykel tøj herfra. De har nogle ret gode tilbud. Så hvis nogle skal have noget med, så sige bare til. Jeg bestiller midt på ugen. Sjovt.. jeg bestilte en ny cykel hos Evans og har lige modtaget den idag. Skal til at pakke den ud nu.... det er ligesom juleaften..:D
spiff Besvaret May 5, 2009 Rapporter Besvaret May 5, 2009 Sjovt.. jeg bestilte en ny cykel hos Evans og har lige modtaget den idag. Skal til at pakke den ud nu.... det er ligesom juleaften..:D Må man spørge hvad du har købt? Og hvor meget du har sparet? :)
Fagerland Besvaret May 5, 2009 Rapporter Besvaret May 5, 2009 ja, du kan ikke bare skrive, at du har købt eller andet. Vi andre skal gerne blive grønne af misundelse, så fortæl:th2:
Humle Besvaret May 5, 2009 Rapporter Besvaret May 5, 2009 ja' date=' du kan ikke bare skrive, at du har købt eller andet. Vi andre skal gerne blive grønne af misundelse, så fortæl:th2:[/quote'] Haha... Ok, men altså ikke noget vildt.. En Cannondale Synapse 105 triple til ca. 8500 inkl levering. Ultegra'en var udsolgt .. men på mit niveau tror jeg ikke jeg mærker den vilde forskel på 105 og Ultegra.. Samme bike sælges ude i Hellerup til ca. 12000 Var ude og prøve nogle Focus'er og Trek's i Heino og Cycling Concept i nogenlunde samme prisklasse, nogle med Ultegra, så ved såmænd ikke om det er så fed en deal. Triple fordi jeg skal ned og prøve kræfter med La Marmotte for første gang i juli.... så der er fuld tryk på træningen. Kørte ca.180 i lørdags, så hvis nogen vil ud på længere ture er jeg sikkert frisk..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu