Fagerland Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Røg ned på 29 i snit. Jeg har købt en ny krank, det anbefalede min cykelhandler mig. Men den kranknøgle (aner ikke hvad det stykke værktøj hedder), som jeg har købt for lang tid siden, men ikke kan finde, ja den gør, at jeg ikke kommer ud i morgen. For jeg kan ikke sætte min nye krank på, og efterspænde den. Så jeg køber en "kranknøgle" mandag og skifte kranken mandag.
pelle83 Besvaret September 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 7, 2008 Røg ned på 29 i snit. Jeg har købt en ny krank, det anbefalede min cykelhandler mig. Men den kranknøgle (aner ikke hvad det stykke værktøj hedder), som jeg har købt for lang tid siden, men ikke kan finde, ja den gør, at jeg ikke kommer ud i morgen. For jeg kan ikke sætte min nye krank på, og efterspænde den. Så jeg køber en "kranknøgle" mandag og skifte kranken mandag. Ok helt fint - kranknøgle er et udemærket navn for det stykke værktøj. Vi satser på et par gode cykeldage i næste uge.
pelle83 Besvaret September 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 9, 2008 Hejsa, nogle der er friske på en tur i dag?
pelle83 Besvaret September 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 17, 2008 Hejsa Så tror jeg at jeg takker af for i år, det er blevet for koldt og for tidligt mørkt, det er lidt tidligere end sidste år, men sådan er det jo nok. Jeg håber vi kan finde på noget igen næste år, da jeg har et personligt mål i forårssæsonen der hedder tøserunden den 6. juni. Det er 114 km så der er lidt at holde ved lige over vinteren og træne op til til foråret. Tak for de gode ture, og muligheden for at blive trukket med rundt! Hilsen Pernille
spiff Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Triller nok en tur lørdag eller søndag, hvis nogen har lyst til at tage med. Vejret ser jo næsten sommerligt ud med 17-18 grader og svag vind. Er fleksibel med hensyn til tidspunkt. Satser i øvrigt på at køre så meget som muligt gennem efterår og vinter. Det er vel blot et spørgsmål om den rette påklædning? ;).
Fagerland Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Hvis vi kan tage 40 rolige km lørdag eftermiddag, og 60 med fuld fart på søndag, så er jeg klar. Jeg skal ud i dag, ikke noget vildt, men der ryger nok et par øl ned. Så derfor den rolige tur lørdag.
spiff Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Hvis vi kan tage 40 rolige km lørdag eftermiddag' date=' og 60 med fuld fart på søndag, så er jeg klar. Jeg skal ud i dag, ikke noget vildt, men der ryger nok et par øl ned. Så derfor den rolige tur lørdag.[/quote'] Jeg får vist kun tid til en enkelt tur i weekenden, så lad os aftale søndag. Hvad siger du til stadion søndag formiddag kl. 10?
Fagerland Besvaret September 20, 2008 Rapporter Besvaret September 20, 2008 Jeg bliver nødtil at melde fra i morgen.
spiff Besvaret October 17, 2008 Rapporter Besvaret October 17, 2008 Triller nok en tur på søndag, hvis det holder tørt. Anyone..? :)
Fagerland Besvaret October 18, 2008 Rapporter Besvaret October 18, 2008 jeg er på hvis, at det fra kl. 12 eller senere
spiff Besvaret October 18, 2008 Rapporter Besvaret October 18, 2008 jeg er på søndag' date=' hvad tid???[/quote']
Fagerland Besvaret October 18, 2008 Rapporter Besvaret October 18, 2008 Passer mig fint. Vi ses kl. 15 ved stadion
Fagerland Besvaret October 19, 2008 Rapporter Besvaret October 19, 2008 42 km. 29,5 i snit. i flg. mit ur
spiff Besvaret October 19, 2008 Rapporter Besvaret October 19, 2008 42 km. 29' date='5 i snit. i flg. mit ur[/quote'] Ikke dårligt i betragtning af vind og form :th2:
pelle83 Besvaret October 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 27, 2008 Jeg overvejde lidt hvor meget i får rullet - af ren nysgerrighed?
Fagerland Besvaret October 27, 2008 Rapporter Besvaret October 27, 2008 Jeg var ude 45 km i torsdags, og de 7-9 grader er for koldt. Eller skal jeg investere i nye bukser og jakke, hvilket jeg ikke lige har råd til. Så jeg er stoppet for i år
spiff Besvaret October 28, 2008 Rapporter Besvaret October 28, 2008 Jeg var ude 45 km i torsdags' date=' og de 7-9 grader er for koldt. Eller skal jeg investere i nye bukser og jakke, hvilket jeg ikke lige har råd til. Så jeg er stoppet for i år[/quote'] 50,85 km @ 29,3 km/t i dag. Så længe det ikke blæser mere end det gjorde i dag, syntes jeg det er helt okay. Skoovertræk i neopren og en termoundertrøje, så tror jeg det går fint ned til +5.
spiff Besvaret March 13, 2009 Rapporter Besvaret March 13, 2009 Det ser ud til at foråret kommer her i weekenden... Lørdag Mest tørt med lidt eller nogen sol, men sidst på dagen skyet og i de sydvestlige egne en overgang lidt regn. Dagtemp. op mellem 5 og 10 grader, lokalt op til 12 grader og svag til jævn vind fra syd og sydøst. Om natten tørt og til dels klart med temp. mellem 0 og 3 grader. Svag til jævn vind fra øst og nordøst. Søndag Tørt med nogen sol. Dagtemp. mellem 7 og 12 grader, om natten mellem 2 og 5 grader. Ret svag østlig vind, senere svag til jævn vind fra vest. . Nogen der vil med ud og trille en tur i moderat tempo lørdag og/eller søndag?
Fagerland Besvaret March 13, 2009 Rapporter Besvaret March 13, 2009 Jeg kan desværre ikke. Ellers havde jeg skrevet ;-) Men næste weekend ser indtil videre god ud for mig
pelle83 Besvaret March 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2009 Nu er jeg jo klar over at moderat tempo for dig spiff betyder speed for os andre ;-) Men jeg regner med at trille en lille tur her om et par timer, ca en times tid, hvis nogen vil med så sig endelig til.
spiff Besvaret March 14, 2009 Rapporter Besvaret March 14, 2009 Jeg kan desværre ikke. Ellers havde jeg skrevet ;-) Men næste weekend ser indtil videre god ud for mig Hvis vejret er som det bliver denne weekend, er jeg helt sikkert også klar næste weekend . Nu er jeg jo klar over at moderat tempo for dig spiff betyder speed for os andre ;-) Slet ikke - Har stort set ligget stille over vinteren. Var næsten 2 timer om at cykle 52 km i forrige weekend . Jeg var vist lidt tidsoptimistisk mht. i dag (sagde kæresten), så jeg kommer nok først ud i morgen...
pelle83 Besvaret March 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2009 Jeg havde planer om at køre nu men nu er solen jo faktisk væk, men 52 hvis du har ligget stille er også en sjat, men er det det tempo du holder, burde jeg kunne være med :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu