Jump to content

Recommended Posts

• Svar 385
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Jeg er klar onsdag hvis vejret tillader det - på ny cykel! Så lad nu solen skinne!
Tillykke med den :). Endte det med at blive Ghost'en? Onsdag 18.30 ved Pildammsparken / +10 minutter ved Svågertorp som sædvanligt?
Besvaret

Ja det endte med at blive den, så nu mangler jeg lige at flytte cykelcomputeren men det bliver nok først i weekenden. Der går nok lige lidt inden der bliver købt et nyt! Jeg er frisk hvis vejret tilader det.

Besvaret
Og jeg må melde fra idag. Kan se i min kalender' date=' at jeg ikke kan nå det.[/quote'] OK, hvad siger du Spiff, er du klar i dag, for hvis du ikke er vil jeg køre om snart nemlig - har fri i dag!:D
Besvaret
Jeg er på torsdag (i morgen) kl 18.30' date=' samt lørdag og søndag. lørdag ved 11 tiden. Søndag lidt senere. Og forventer at kører alle dagene.[/quote'] Gode ben? :) .. Jeg er frisk lørdag. Pildammsparken kl. 11 / Svågertorp 11.10?
Besvaret

Nej ikke gode ben. Har bare ikke kørt siden midt sidste uge :thumbdown I morgen kl. 11.00, ved Stadion/Pildamsparken er helt ok. Det kan være vi skal finde en tur nordpå, så vi får modvinden først :scared: Eller bare bide det i os, og så tage en ekstra tur op over bakken, så vi kommer op på 60 km?

Besvaret
Nej ikke gode ben. Har bare ikke kørt siden midt sidste uge :thumbdown I morgen kl. 11.00, ved Stadion/Pildamsparken er helt ok. Det kan være vi skal finde en tur nordpå, så vi får modvinden først :scared: Eller bare bide det i os, og så tage en ekstra tur op over bakken, så vi kommer op på 60 km?
For min skyld kan vi godt køre mod nord. Men hvis Joakim er frisk igen, giver det ham en lille bonustur på 10-12 km :). Et alternativ kunne være at køre til Svågertorp og dreje mod øst mod Svedala..
Besvaret

Så hellere direkte syd som vi plejer end vest/øst, for det giver bare side/modvind på hele turen. Jeg kan altid ligger på hjul på hjemvejen (som jeg plejer) i stedet for at tude over lidt vind. Så skal vi holde os til turen til Fuglie og så tage bakken en ekstra gang?

Besvaret
Så hellere direkte syd som vi plejer end vest/øst, for det giver bare side/modvind på hele turen. Jeg kan altid ligger på hjul på hjemvejen (som jeg plejer) i stedet for at tude over lidt vind. Så skal vi holde os til turen til Fuglie og så tage bakken en ekstra gang?
Fuglie og bonusbakke er fint med mig. Tror heller ikke vinden bliver så voldsom i morgen. Det var værre i onsdags - 25,7 i snit til Vellinge :sick:. Til gengæld var der god fart på tilbagevejen så snittet endte på 29,5 :).
Besvaret

super, jeg var ude sidste torsdag, kørte 29,2 i snit. og med ret hård vind til Vellinge. Den bedste tur var for knap 2 uger siden (d.2/8). der kørte jeg 31,6 i snit, 80 km, men det var ren medvind (5 sek/m). Det var en tur hjem fra Haslev til København. :D

Besvaret

Spiff og jeg kørte 69 km. Til Falsterbo. Hjemturen (35 km) var ret hård grundet direkte modvind, hvilket også betyder, at efter min tur i går og i dag, så venter jeg til mandag med at trille. FYI Stiff: min gps sagde 28,8 i snit.

Besvaret
Spiff og jeg kørte 69 km. Til Falsterbo. Hjemturen (35 km) var ret hård grundet direkte modvind, hvilket også betyder, at efter min tur i går og i dag, så venter jeg til mandag med at trille. FYI Stiff: min gps sagde 28,8 i snit.
Det lyder som en god tur, hvis andre skulle have lyst regner jeg med at trille en tur i løbet af dagen (formiddag/eftermiddag)
Besvaret
Hmm... Det føltes nu hurtigere :cool:. Måler du fra din bopæl eller først når vi mødes ved stadion? Kunne være sjovt hvis vi kunne nulstille ved stadion næste gang, så jeg kan få min computer indstillet 100% :).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...