Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja, tak for en hyggelig tur i friskt tempo :cool:. Næste på indkøbslisten må være en regnjakke, et par briller i klarglas og ikke mindst et par skoovertræk - Troede aldrig mine fødder skulle blive tørre igen :).

• Svar 385
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Jeg er på på 18.30. Vi kan evt mødes ved Coop på Värnhems torget? Jeg var ude i lørdags - med justeret cykel computer, og tænk, så kørte jeg 27 i snit på de 53 km jeg fik cyklet.
Så er det måske min den er galt med? Det er jeg da godt nok en smule ked af, så kan jeg nok ikke lige følge med jer :thumbdown
Besvaret

nej, jeg tror du misforstår. For tidligere når, at jeg har været ude, så har jeg kun lige kunne komme over 25, og til tider næsten 26 ved korte ture. I lørdags var det de første ca. 30 km med modvind (10 sek meter), så gennemsnittet var meget lavt den første 1 - 1 1/2 time. Så jeg tror, at din passer. Og min gør nu

Besvaret
jeg kan desværre ikke nå det. jeg kan først igen på onsdag.
Jeg er frisk onsdag :thumbup:. 18.30? Mødested? Næste gang bliver med cykelcomputer, så jeg har lidt bedre styr på tempoet :p.
Besvaret
jeg kan godt kl 18 hvis det er muligt. Mødested: Ved Malmø station som sidst?
Det er en aftale - Kl. 18.00 i dag ved Malmö Stadion / Pildammsparken, samme sted som sidst :thumbup:
Besvaret
Er nogen friske på en tur fredag???
Kan desværre ikke fredag, men jeg er frisk på en tur mandag eller onsdag i næste uge. Er der i øvrigt nogen der har overvejet, eller måske allerede har prøvet kræfter med Vombsjön Runt? Løbet finder sted lørdag d. 2. august og starter og slutter i Veberöd, 35 km. øst for Malmö. Der er 2 ruter - 110 km eller 65 km. Turen går over Romeleåsen, så bakken ved Östra Grevie er nok ikke noget at snakke om i forhold :scared:. Men det er vist mest et hyggeløb - Der er f.eks. ikke officiel tidtagning. Man kan ikke længere forudtilmelde dig, men man kan tilmelde sig på startdagen mod et ekstragebyr på 50 kr.
Besvaret
Jeg er også frisk mandag' date=' mødested og tid?[/quote'] Lad os starte samme sted som sidst - Ml. Pildammsparken og Stadion. Du kan evt. hoppe af og på ved Pildammsvägen ud for Svågertorp. Sidst startede vi kl. 18, og kørte en lidt længere tur - Ca. 50 km. Skal vi op på samme distance igen, vil jeg foreslå at vi kører samme tid.
Besvaret
Lad os starte samme sted som sidst - Ml. Pildammsparken og Stadion. Du kan evt. hoppe af og på ved Pildammsvägen ud for Svågertorp. Sidst startede vi kl. 18, og kørte en lidt længere tur - Ca. 50 km. Skal vi op på samme distance igen, vil jeg foreslå at vi kører samme tid.
Kan vi ikke sige 18.30???

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...