Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Homer Jay Simpson, Peter Griffin og et twist af Al Bundy, det er der jeg vil hente inspiration til min rolle som far når jeg en gang får børn..

• Svar 143
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Nej Judith....Jeg er absolut ikke hævet over loven. Bliver jeg taget, så tager jeg min fortjente straf og betaler ved kasse uno!! Men du kan måske forstå, at siden det ikke er sket endnu, så kører jeg ikke råddent eller sindssygt stærkt på tidspunkter med megen trafik OG kontrol på vejene...;) Hvad der sker kl. lort om natten på en øde motorvej et sted i Dk, er en helt anden sag.....

At I gider! I kan ligesågodt tale til en dør - Buddha/Supermule kan ikke forstå, at han ikke er hævet over lovet. Man må bare håbe, at nogen (Politiet) en dag lærer ham det.:sick:
Besvaret
Jeg siger ikke der er nogen der lyver - hvor får du det fra? Jeg siger bare at det er plat at hænge folk ud for noget man ikke kan dokumentere. Man skal have dokumentationen iorden før man gør sådan noget. I det hele taget er det plat, som privat, at hænge folk ud på nettet - specielt på et forum så stort som dette. Men jeg tror jeg har gjort min holdning klar nok i denne tråd og ser ikke rigtig nogen grund til at diskutere det videre. Selvfølgelig vil jeg besvare "quotes" på mine indlæg.
De kan jo ikke begge sige sandheden når de er uenige jo.. så en af dem må lyve.. =)
Besvaret
Men du kan måske forstå, at siden det ikke er sket endnu, så kører jeg ikke råddent eller sindssygt stærkt på tidspunkter med megen trafik OG kontrol på vejene...;)
Ahh.. så du siger at fordi du ikke er blevet taget eller fået en bøde, så kører du ikke ulovligt?
Besvaret

Lad os få fat i noget sandhedsserum og en løgnedetektor - så mødes vi allesammen til offentlig rettergang ved Lernacken i eftermiddag kl. 17 - og så kan vi jo samtidig sparke noget dæk!! :laugh: Lad pøbelens domstol svinge sit tunge sværd over Mulen og Gio!!!

Besvaret
Lad os få fat i noget sandhedsserum og en løgnedetektor - så mødes vi allesammen til offentlig rettergang ved Lernacken i eftermiddag kl. 17 - og så kan vi jo samtidig sparke noget dæk!! :laugh: Lad pøbelens domstol svinge sit tunge sværd over Mulen og Gio!!!
Ja lad os lave en afstemning herinde.. Hvem har Ret!? Brian eller Jesper! så må flertallet bestemme =)
Besvaret

Men så synes jeg også det skal være en slags konkurrence.. så taberen skal gøre et eller andet!

Besvaret

Nej det sagde jeg ikke..... Læs nu hvad jeg skriver..... og ikke hvad DU tror jeg skriver....

Ahh.. så du siger at fordi du ikke er blevet taget eller fået en bøde' date=' så kører du ikke ulovligt?[/quote']
Besvaret
Kan vi ikke trække den til kl. 18 ? Jeg har et møde i Hillerød indtil kl. 16... Jeg kan nok ikke nå hjem ...Medmindre jeg kører råddent på broen :laugh:
Besvaret
Nej det sagde jeg ikke..... Læs nu hvad jeg skriver..... og ikke hvad DU tror jeg skriver....
Men var det ikke det du konkluderede at fordi du ikke er blevet taget så kører du ikke råddent? jeg må lige prøve at læse det igen så, for det så da sådan ud at du skrev og så må jeg beklage hvis det jeg nu quoter er noget jeg har fejlfortolket
"Men du kan måske forstå' date=' at siden det ikke er sket endnu, så kører jeg ikke råddent eller sindssygt stærkt på tidspunkter med megen trafik OG kontrol på vejene..." [/quote'] altså dermed konkludere du at siden du ikke er blevet taget, så er der ikke noget at komme efter? eller læser jeg dit indlæg helt forkert, så beklager jeg naturligvis..
Besvaret
Så siger vi kl. 18... Og få oprettet den afstemning fluks - taberen skal køre over broen på MC uden tøj på - og naturligvis overholde gældende hastighedsregler!!
Ok .. men skal vi ikke lige få opsumeret bevisførelsen.. er der nogen der kan komme med et kort resume?
Besvaret
Ok .. men skal vi ikke lige få opsumeret bevisførelsen.. er der nogen der kan komme med et kort resume?
Bevis!!?? Hvad er nu det for noget pjat!!?? Det er jo bare med til at trække diskussionen i langdrag - hvor jeg kommer fra, dømmer vi gerne uden videre!!
Besvaret

Kommer jo an på om G...........O har MC kort, ellers opfordrer du til ulovligheder.....:laugh:

Så siger vi kl. 18... Og få oprettet den afstemning fluks - taberen skal køre over broen på MC uden tøj på - og naturligvis overholde gældende hastighedsregler!!
Besvaret
Kommer jo an på om GIO har MC kort' date=' ellers opfordrer du til ulovligheder.....:laugh:[/quote'] Nu har du jo allerede dømt Gio som taber - den slags skal man være yderst forsigtig med, men siden du er part i sagen, vælger vi at se bort fra den bemærkning!
Besvaret

Det har jeg så rettet.....:laugh:

Nu har du jo allerede dømt Gio som taber - den slags skal man være yderst forsigtig med' date=' men siden du er part i sagen, vælger vi at se bort fra den bemærkning![/quote']
Besvaret
Bevis!!?? Hvad er nu det for noget pjat!!?? Det er jo bare med til at trække diskussionen i langdrag - hvor jeg kommer fra' date=' dømmer vi gerne uden videre!![/quote'] God pointe.. men skal de ikke også spise et eller andet klamt ligesom de gør i andre realityserier ...
Besvaret

Glæder mig til afstemningsresultatet - for så kommer jeg til at se en HUMAN BUDDHA i afklædt tilstand i stil med hans navnebror. Jeg går kraftigt ud fra, at der optages video/billeder som dokumentation for bodsgerningen. Der må også gerne komme en udskrift af gennemsnitshasigheden - taget fra et kontrolkøretøj

Besvaret

Tør du sætte dine sparepenge på det???

Glæder mig til afstemningsresultatet - for så kommer jeg til at se en HUMAN BUDDHA i afklædt tilstand i stil med hans navnebror. Jeg går kraftigt ud fra, at der optages video/billeder som dokumentation for bodsgerningen. Der må også gerne komme en udskrift af gennemsnitshasigheden - taget fra et kontrolkøretøj
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...