Brianha Skrevet April 22, 2008 Rapporter Skrevet April 22, 2008 Kære alle rette vedkommende! Jeg er ved at arrangere en tur til Malmø d. 3 Maj for studerende ved Københavns universitet, hvor vi skal se på bykultur og nyere arkitektur ved bl. a Vestra Hämnen. I den forbindelse vil det være helt fantastisk for os, at få lov til at besøge Turning Torso for at opleve udsigten over det område vi skal besøge og ikke mindst over Øresundsområdet som helhed. Det er imidlertid meget dyrt at besøge huset igennem HSB som ejer bygningen, så derfor vil jeg spørge ud her, om der findes andre muligheder for at besøge udsigten i Turning Torso? Evt gennem en beboer i TT? Mvh Brian NEFA (Nordisk Etnologisk og Folkloristisk Arbejdsgruppe)
Futz Besvaret April 23, 2008 Rapporter Besvaret April 23, 2008 Kære alle rette vedkommende! Det er imidlertid meget dyrt at besøge huset igennem HSB som ejer bygningen, så derfor vil jeg spørge ud her, om der findes andre muligheder for at besøge udsigten i Turning Torso? Evt gennem en beboer i TT? Mvh Brian NEFA (Nordisk Etnologisk og Folkloristisk Arbejdsgruppe) Hvad koster det ? HSB er en andelsforening, dvs indtægten fra deres organiserede rundvisninger kommer andelshaverne til gode - hvorfor skulle nogen være skruebrækkker og gøre sig uvenner med forening og naboer. Hvad med at søge nogen fondsmidler eller bede universitetet om midler til billetten, det er vel iøvrigt næppe meget dyrere end en tur op i Eifeltårnet eller entreen på Louisiana.
Markowitch Besvaret April 23, 2008 Rapporter Besvaret April 23, 2008 Prøv at kontakte Turning Torso's booking kontor. Måske kan i snakke om prisen? De har lokaler til større møder og et par suiter. Se mere her: http://www.turningtorsomeetings.com/ Turning Torso giver vist mulighed for studiebesøg. Jeg kan ikke give det direkte link, da de bruger flash: http://www.turningtorso.com/ Studiebesøget sker på 7 etage i Turning Torso og man forsætter derefter seancen i deres "upplevelse center" i den tilstødende nabobygning. Studiebesök Vi erbjuder en föreläsning om byggnaden på våning 7 i HSB Turning Torso. Under föreläsningen beskrivs projektet från idé till färdigt hus och därefter fortsätter vi ner till Upplevelse-Centret för att se filmen om hur det är att bo och verka i huset! Vi vill göra er uppmärksamma på att ingen guidad tur i huset förekommer eftersom HSB Turning Torso är ett privat bostadshus. HSB Turning Torso Gallery, Västra Varvsgatan 44, 211 15 Malmö. Tfn 040-17 45 39. www.turningtorso.com. upplevelsecenter@malmo.hsb.se PS! Vil det være muligt at snige sig med som studerende i din gruppe? :)
Brianha Besvaret April 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 23, 2008 Hej, Tak for svarene! Jeg kan se at det bliver svært at besøge tårnet og det er da også ganske forståeligt kan jeg se. HSB har skrevet til mig angående mulighederne for et studiebesøg, men det koster 120 kr pr pers eller minimum 4800 kr excl. moms og det har vi desværre ikke råd til og der er ikke mulighed for støtte. Vi må nøjes med at nyde bygningen udefra! Markowitch: hvis du er interesseret i deltage, er du velkommen til det. Det koster 100 kr som går til bus, frokost og oplægsholdere. Jeg kan sende dig en indbydelse til arrangementet hvis du vil læse mere om, hvad der skal ske på dagen:). Så må du lige sende mig din mail. Mvh Brian NEFA
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu