kpc1983 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Skrevet April 25, 2008 Hej... Har set på et hus i Husie/Kvarnby, det lægger i området Åkersnäsgatan. Men vi kender absolute INTET til det område. Andre der gør det..? Her er et lille link til området..: www.akerssund.se Hvad siger i til det..? Her er et link til huset http://www.blocket.se/vi/16016821.htm?ca=23_11_s :th2: -POPP-
larscph Besvaret April 25, 2008 Rapporter Besvaret April 25, 2008 Tjabum.. Vi har lige købt hus i området.. Området virker rigtig dejligt - lidt parcelhus-agtigt på den hyggelige måde. Søg lidt herinde, der er skrevet lidt om det.
vero Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Husie/kvarnby Hei! Vi køpte hus her for 1 1/2 år siden, og er virkelig glad for å bo her. Vi arbeider begge i cph, og det tar 25 min med bil til lufthavnen. 10 min med bil inn til Malmø, bussen tar dog 30 min. Det er nært til skov, natur, madbutikker, børnehaver, og skole. Spørg gjerne om det er noe du gjerne vil vide, så kan det jo være jeg kan hjelpe deg. Velkommen hit. Mvh vero
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu