Jump to content

Recommended Posts

• Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Status for onsdagsplanerne er at evt. bookning først bliver på stedet på dagen, evt. på boldrende. Start 28/5 omkring 16.30. Så hold jer ikke tilbage, hvis nogen er friske med kort varsel.

• 2 weeks later...
Besvaret

Golf imorgen Søndag? Hej Når nu vejret er så godt og vi er omringet af så gode golfbaner, ja så hvorfor ikke spille en runde imorgen søndag. Hvem er friske? Nogle forslag til hvilken bane? SweaDan

Besvaret

Er frisk hvis det bliver en eftermiddagstur, kan ikke før kl.15. Malmø GK, Tegelberga GK, Assertorp GK, er mine umiddelbare forslag. Har 16,3 i hcp. Send en SMS på 26836261, hvis det bliver aktuelt.

Besvaret

Nå er man allerede blevet træt af bleskift.. Tillykke i øvrigt! Jeg var ude og spille med Anders i Tirsdags på Rommelåsen og den kan helt sikkert anbefales, er nok frisk på en aften runde i næste uge.

Besvaret

Ja Rommelåsen var kanon. Iøvrigt tak for sidst Jacob. Jeg kan ikke lørdag, men er frisk på en runde om søndagen. Gerne en bane nær Malmø:) men køre gerne længere for en god bane. Er der nogen der har spillet Trelleborgs GK? Mvh. Anders

• 2 weeks later...
Besvaret
Nå er man allerede blevet træt af bleskift.. Tillykke i øvrigt! Jeg var ude og spille med Anders i Tirsdags på Rommelåsen og den kan helt sikkert anbefales, er nok frisk på en aften runde i næste uge.
Tak tak - er ikk blevet træt af bleskift endnu, men det er nu ikk det sjoveste i verden... Jeg fik spillet rommelen i sidste uge med p.hartman og er frisk på flere runder/træning. Jeg kan dog kun nå eftermiddagsrunder eller weekends.
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jeg og en anden dansker skal spille på Barsebäck (Mastersbanen) kl. 10.37 på Lördag. Jeg har 25% rabatt for alle i samme bold så det blir 525 SEK. Man skal ringe og booke (tel 004646776230 hvis I vil spille med.)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...