Marraffay Skrevet April 30, 2008 Rapporter Skrevet April 30, 2008 Ja nu har jeg såmænd lige et spørgsmål igen. Det er med henblik på ekstra udstyr og standard udstyr. Kan man sige noget generelt om hvordan biler er udstyret som standard fra fødslen af i DK i forthold til SE og endda DE? Og hvad med mulighederne for ekstra udstyr? Er det ens i alle lande?
Rene Larsen Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Ja nu har jeg såmænd lige et spørgsmål igen. Det er med henblik på ekstra udstyr og standard udstyr. Kan man sige noget generelt om hvordan biler er udstyret som standard fra fødslen af i DK i forthold til SE og endda DE? Og hvad med mulighederne for ekstra udstyr? Er det ens i alle lande? Hvis du mener på nye biler, så er det normalt sådan at en SE solgt har mere standardudstyr end en fra DK - og at en bil købt i DE er den med der laveste udstyrs niveau. Du kan altid få det samme udstyr i de tre lande - enten som standard- eller ekstraudstyr (der kan dog være forskel på hvornår de enkelte lande tilbyder evt. nyt fabriksmonteret ekstraudstyr - her er DK efter min erfaring dårligst/langsomst).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu