Pia & Kenneth Skrevet April 30, 2008 Rapporter Skrevet April 30, 2008 Jeg har fået fingrene i en iphone fra US men kommer lige i tanke om at jeg sikkert ikke kan lade den op, da der sidder US stik på. Hvad har i andre gjort ?
Guest jxhab Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Er det ikke en USB lader lige som til ipod? Det mener jeg dem jeg kender der har iphone, bare har den sat til via USB..
mrode Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 Jeg har fået fingrene i en iphone fra US men kommer lige i tanke om at jeg sikkert ikke kan lade den op, da der sidder US stik på. Hvad har i andre gjort ? Jeg købte et internationalt "plug-kit" som Apple har, hvor man kan bytte stikket ud på laderen (noget man vist kan på alle Apple-produkter. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/wa/RSLID?mco=5D1EF511&fnode=home/shop_ipod/ipod_accessories/power&nplm=M8794
Guest PeterK Besvaret April 30, 2008 Rapporter Besvaret April 30, 2008 www.mytrendyphone.se Har købt biloplader og alm. oplader til min iphone...............
Pia & Kenneth Besvaret May 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2008 Tak for hjælpen - det virker
MRoderick Besvaret May 3, 2008 Rapporter Besvaret May 3, 2008 Jeg går og venter på en iPhone ... glæder mig meget til at få skiftet min gamle Nokia ud ... ikke mindst fordi klappen ikke just har det godt efter et ca. 2m fald ned på fortovet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu