Thyper Skrevet May 3, 2008 Rapporter Skrevet May 3, 2008 Kan jeg bruge min danske telefon til fastnettet ? Stikket passer ikke i vaggen. Kan man bare finde et konverterstik ?
Dreier Besvaret May 3, 2008 Rapporter Besvaret May 3, 2008 Jeps, det kan du tro man kan, det gjorde vi med vores BO telefon og det funker næsten optimalt. Med det men, at jeg ikke kan få den til at vise nummer når den ringer, så jeg har købt en slave telefon som kan det så jeg kan sortere alle sælgerne fra .... ;)
larscph Besvaret May 3, 2008 Rapporter Besvaret May 3, 2008 Jeps' date=' det kan du tro man kan, det gjorde vi med vores BO telefon og det funker næsten optimalt. Med det men, at jeg ikke kan få den til at vise nummer når den ringer, så jeg har købt en slave telefon som kan det så jeg kan sortere alle sælgerne fra .... ;)[/quote'] Vis nummer er netop forskelligt i DK og SE. Jeg er nu sikker på, at du kan købe en ny baseenhed til din B&O hvor det virker - men det koster selvfølgelig. Med hensyn til sælgerne: http://www.nix.nu/ virker og er fuldstændig gratis!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu