Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

De to billeder i tråden, af den rustfarvede M1 og den hvide bil, det ligner ikke meget en og samme bil... Jeg må indrømme at det er længe siden jeg har set noget så grimt! Den ligner noget der er tegnet for minimum 25 år siden, og hvad fanden sker der for de fælge der :eek: ...Og to BMW emblemer i røven, ja det ser satme extra flot ud :rolleye: Ved godt det er en concept bil, men kom igen BMW, det er bare langt fra godt nok det der! :thumbdown

Besvaret
Og to BMW emblemer i røven' date=' ja det ser satme extra flot ud :rolleye:[/quote']Det er jo netop det samme den oprindelige M1 havde - så det er der god mening i. Når vi endelig skal ned i de dér super-lave Lamborghini-lookalike-sportsbiler, så synes jeg M1 Hommage er ganske rammende.
Besvaret
Det er jo netop det samme den oprindelige M1 havde - så det er der god mening i.
I mine øjne behøver man ikke lave den samme "fejl" igen, bare fordi det er en hyldest til noget for 30 år siden. Det ser åndsvagt ud, og er en unødvendig måde at fortælle andre at bilen har en centermotor. Traditioner er til for at blive brudt IMHO :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...