Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, jeg står og overvejer at sælge min lejlighed og vil derfor spørge, er det muligt at lave en fuldmagt eller noget i den stil så en anden kan stå for det? Jeg skal til udlandet et stykke tid og har ikke tid til alt det der skal til mht mægler osv..?

Besvaret

Skal han stå for fremvisningen eller hvordan? For at få en anden til og vise den kræves der ingen fuldmagt vil jeg tro, men når du så vil sælge den vil jeg tro at DIN underskrift skal skrives under

Besvaret

Det lyder som problemer at ansætte sådan en stråmand. En seriøs mægler ville nok synes, det var lidt skummelt. Hvorfor ikke bare finde en mægler og bede ham om at stå for salget? Det er jo det, de er der til.

Besvaret

Hvor meget tid tror du at det kræver at sælge? Du har jo en mægler på. Han stor jo for fremvisninger, annoncering og alt papirarbejdet. Tilbud skal han nok ringe til dig om, og papirer der skal underskrives kan faxes eller sendes med kurer. Da jeg i sin tid solgte min lejlighed i Danmark skete det faktisk, mens jeg var på ferie på Sardien. Mægleren e-mailede mig kontrakten, som jeg skrev ud på en internet-cafee og underskriftssiden sendte jeg tilbage med hotelfax. Så basalt set er mægleren din betalte "stråmand".

Besvaret

Der er ikke noget "skummelt" med det... Jamen nu har jeg par mæglere på besøg snart så finder jeg ud af det.. bananas: Det er noget i den stil jeg mener, godt så at man kan faxe underskrevet kontrakt frem og tilbage..? Nå men, nu finder jeg ud af det med de mæglere... Tak for info/hjælpen allesammen :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...