dkrath Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 [spam on] Jeg bliver lige nød til at brække mig her - over Mercedes-køreres adfær i trafikken. Så sent som i morges kørte jeg over broen. Jeg kører i min Boxster og foran mig en S500 af 2000 årgangen vil jeg tro. Selvom han ligger konstant med samme hastighed i venstre spor og højre spor er helt frit trækker han ikke ind - hvad sker der? Ejer man vejen når man har en S500? Det var først efter vi var kommet over broen og forbi Kastrup at han kunne finde ud af at trække ind.. Synes generelt det er sådan når man møder en større Mercedes. Det går HELT galt når den også er på tyske plader, så bliver man nødt til at overhale indenom. [spam off]
sup3rior Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Måske følger der et kursus i arrogance på vejen med når man køber sådan en gryde ;)
Buddha Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Hvorfor gør du det så ikke på broen???? Det sjove er at når man trækker ind og langsomt kommer op på siden af dem, så fyrer de lortet af, for at man ikke skal inden om.... Så er det bare synd at de ikke er hurtige nok......:th2: [spam on] Jeg bliver lige nød til at brække mig her - over Mercedes-køreres adfær i trafikken. Så sent som i morges kørte jeg over broen. Jeg kører i min Boxster og foran mig en S500 af 2000 årgangen vil jeg tro. Selvom han ligger konstant med samme hastighed i venstre spor og højre spor er helt frit trækker han ikke ind - hvad sker der? Ejer man vejen når man har en S500? Det var først efter vi var kommet over broen og forbi Kastrup at han kunne finde ud af at trække ind.. Synes generelt det er sådan når man møder en større Mercedes. Det går HELT galt når den også er på tyske plader, så bliver man nødt til at overhale indenom. [spam off]
dkrath Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Måske følger der et kursus i arrogance på vejen med når man køber sådan en gryde ;) Det må der næsten gøre :)! I hvert fald var ham gutten her storforbruger af den slags :D
dkrath Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Hvorfor gør du det så ikke på broen???? Det sjove er at når man trækker ind og langsomt kommer op på siden af dem, så fyrer de lortet af, for at man ikke skal inden om.... Så er det bare synd at de ikke er hurtige nok......:th2: Jeg trækker ikke ind fordi jeg ikke vil overhale manden indenom. Jeg venter pænt til han trækker ind efter broen og overhaler ham da med fuld knald. Han havde fået både lygter og blink som indikation om at han gerne måtte trække ind. Jeg gider ikke risikere klip pga. han ikke kan reglerne :)
Buddha Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Du risikerer ikke et klip på broen....Det er jo dig der holder til højre. Du kan jo ikke gøre for at han sætter farten ned med 2 km/t.....Som gør at du triller lige så langsomt op på siden af ham.... ;) Jeg trækker ikke ind fordi jeg ikke vil overhale manden indenom. Jeg venter pænt til han trækker ind efter broen og overhaler ham da med fuld knald. Han havde fået både lygter og blink som indikation om at han gerne måtte trække ind. Jeg gider ikke risikere klip pga. han ikke kan reglerne :)
dkrath Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Du risikerer ikke et klip på broen....Det er jo dig der holder til højre. Du kan jo ikke gøre for at han sætter farten ned med 2 km/t.....Som gør at du triller lige så langsomt op på siden af ham.... ;) hehe - jeg tør ikke tage chancen :)! Havde jeg haft 600 hk som dig var det noget andet - for så er det bare at vrikke med højrefoden ved staten kommer :D
sup3rior Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Buddha har ganske ret - hvis en anden billist ligger og sløver ude i højre vognbane og du ikke overskrider hastighedsgrænsen når du overhaler indenom er det ikke dig der får klippet :) Der er ovenikøbet faldet dom i sådan en sag, så panserbasserne kan bare klappe i hvis de skulle prøve på noget :D
Buddha Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Jeg har ikke helt 600........:) Men godt på vej..... hehe - jeg tør ikke tage chancen :)! Havde jeg haft 600 hk som dig var det noget andet - for så er det bare at vrikke med højrefoden ved staten kommer :D
sup3rior Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Jeg har ikke helt 600........:) Men godt på vej..... Du gir en tur når du når de 600 ;)
Juff Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 [spam on] Ejer man vejen når man har en S500? Det var først efter vi var kommet over broen og forbi Kastrup at han kunne finde ud af at trække ind.. [spam off] Det er jo fordi at det er en S500, så kører han så stærkt at han ikke behøver trække ind ..... Andre trafikanter når jo aldrig op til ham:rolleyes:..... Meget mystisk... Lige så mystisk som alle de ældre svenskere som køre rundt i deres kæmpe volvo 2.5 T i venstre spor med 90... Der er må altså være nogle seriøs gode sælgere derude.. " Hør her hr. jönsson, denne vogn trække fremragende, og så er det jo en volvo" ;)
sup3rior Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Det er jo fordi at det er en S500, så kører han så stærkt at han ikke behøver trække ind ..... Andre trafikanter når jo aldrig op til ham:rolleyes:..... Meget mystisk... Lige så mystisk som alle de ældre svenskere som køre rundt i deres kæmpe volvo 2.5 T i venstre spor med 90... Der er må altså være nogle seriøs gode sælgere derude.. " Hør her hr. jönsson, denne vogn trække fremragende, og så er det jo en volvo" ;) Sådan er det vel hele vejen rundt - der er nok ikke mange af os som konstant får brugt alle hyppere i bilen :D
Buddha Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Hvorfor er det lige du siger NÅR???? Man skulle tro du kendte mig godt.......:) Du gir en tur når du når de 600 ;)
Juff Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Sådan er det vel hele vejen rundt - der er nok ikke mange af os som konstant får brugt alle hyppere i bilen :D Enig, men er sikker på at de aldrig gør ... Men kanske der er en husvagn med i ny og næ ;)
sup3rior Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Hvorfor er det lige du siger NÅR???? Man skulle tro du kendte mig godt.......:) Jeg har en vis idé om hvor du vil hen - om det så gør mig synsk eller bare god til at gætte er op til dig selv ;)
Guest PeterK Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Porsche er fine biler..... Bare synd at man ikke kan bruge dem til så meget....:( Kører du stærkt i en Cayenne, skal du tanke hver time i Tyskland.... Man kan ikke køre i Bauhaus og købe sig en bordplade OG tage den med hjem i en 911.... Ejer man en 911 handler man ikke hos Bauhaus:D
sup3rior Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Ser da ellers en 911 i ny og næ nede ved Svågertorp - men det kan være de skal ind og spørge om vej ;)
Buddha Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Hvor handler man så??? Ejer man en 911 handler man ikke hos Bauhaus:D
dkrath Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Ejer man en 911 handler man ikke hos Bauhaus:D Ejer man en 911 Turbo gør man (mine forældre gør i hvert fald)! :D :) :D
GoldMan Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Jeg kender et par venner som er Taxa Chauffører og det første de siger er: Mercedes. BMW kan ikke holde til så meget som mercedes (Måske får bmw'erne stress ved konstant brug?) og du skal tænke på at en taxa er tændt 24 timer. Jeg kører selv i en S klasse fra 2004 og har aldrig i mit liv oplevet så god komfort og sjov i en bil. Har også kørt i BMW 7 serie men der taber bmw'en igen
Buddha Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Ja..... Køredynamik.....Bruger man det til noget til hverdag?????;)
dkrath Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Jeg kender et par venner som er Taxa Chauffører og det første de siger er: Mercedes. BMW kan ikke holde til så meget som mercedes (Måske får bmw'erne stress ved konstant brug?) og du skal tænke på at en taxa er tændt 24 timer. Jeg kører selv i en S klasse fra 2004 og har aldrig i mit liv oplevet så god komfort og sjov i en bil. Har også kørt i BMW 7 serie men der taber bmw'en igen Så var det måske dig jeg mødte på broen i morges ;)!
GoldMan Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Så var det måske dig jeg mødte på broen i morges ;)! Maybe :D :D
dkrath Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 Maybe :D :D Hehe - det håber jeg dog ikke! :)
Breznew Besvaret May 6, 2008 Rapporter Besvaret May 6, 2008 bræk du dig bare.. :) håber det hjalp [spam on] Jeg bliver lige nød til at brække mig her - over Mercedes-køreres adfær i trafikken. [spam off] Præcist sådan oplever jeg også porsche 911 turbo og de små bæster dér, bokserer? i don't care. træk ind når du kan, og læs trafikken, eller lad "din" porsche stå i udstillingen hvor du havde tænkt dig at købe den. her tænker jeg mere specifikt på en gul 911turbo, og en sølv boxster! Fed bil sådan en 911' men det kræver altså mere end bare penge at køre sådan en :) (som det gør med alle andre biler i den klasse) Mvh. Flemming PS. og nej jeg har ikke en S500
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu