Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Det mest irreterende er når en stcar kører fra dem....:lol:

Præcist sådan oplever jeg også porsche 911 turbo og de små bæster dér, bokserer? i don't care. træk ind når du kan, og læs trafikken, eller lad "din" porsche stå i udstillingen hvor du havde tænkt dig at købe den. her tænker jeg mere specifikt på en gul 911turbo, og en sølv boxster! Fed bil sådan en 911' men det kræver altså mere end bare penge at køre sådan en :) (som det gør med alle andre biler i den klasse) Mvh. Flemming PS. og nej jeg har ikke en S500
  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Guest jxhab
Besvaret
Ja hvis det kun drejede sig om at have flest hestekræfter så ville jeg nok vælge noget andet end en Porsche 911 Turbo, men stil du en ældre RS6 og en Porsche 911 Turbo op ved siden af hinanden, så ved jeg godt hvad jeg ville foretrække.. og nej det ville ikke være en stationcar =)
Besvaret
Hvad sker der lige for det personlige assault? Kender jeg dig?
Ahh det var måske dig! Det kan jo også have været en anden.. Nej vi kender ikk' hinanden tror jeg.. Men derfor skal vi begge køre ordentlig alligevel :) Du har nok bare vækket mere opsigt, end jeg har i konebilen lol (hvis det var dig :) ) Der er ikke nogen personlig hetz mod dig, du generaliserede store mercere med model betegnelse... Ps, og nej jeg er ikke misundelig, hvad skulle jeg være det for? :) Mvh. Flemming
Besvaret
Ja, men det er jo direkte ondt vil jeg næsten mene :) Nej, jeg holder meget af flotte og 'fede' biler, men holder mere af respekten til førene når de kan og vil træde ud af deres ego og lade andre biler komme forbi, og ikke bare tænke øjj den der skoda/trabant skal ikke forbi MIG for jeg kører i porsche/mercedes/audi/bmw etc. Mvh. Flemming 2x mercere 1x kone'KIA
Besvaret
Ahh det var måske dig! Det kan jo også have været en anden.. Nej vi kender ikk' hinanden tror jeg.. Men derfor skal vi begge køre ordentlig alligevel :) Du har nok bare vækket mere opsigt, end jeg har i konebilen lol (hvis det var dig :) ) Der er ikke nogen personlig hetz mod dig, du generaliserede store mercere med model betegnelse... Ps, og nej jeg er ikke misundelig, hvad skulle jeg være det for? :) Mvh. Flemming
Mig der hvad? Jeg tror ikke vi helt er med :)! Du skriver noget om udstillingsvindue og en gul 911 turbo samt en sølv Boxster - ramte bare lige meget godt på min fars og min bil.
Guest jxhab
Besvaret
Mig der hvad? Jeg tror ikke vi helt er med :)! Du skriver noget om udstillingsvindue og en gul 911 turbo samt en sølv Boxster - ramte bare lige meget godt på min fars og min bil.
Det findes vel andre Gule 911'ere og sølvfarvede boxstere end lige din og din fars? - lyder som om du føler dig lidt ramt?!?
Besvaret

Jo men det er vel sjældent indenfor den samme familie????

Det findes vel andre Gule 911'ere og sølvfarvede boxstere end lige din og din fars? - lyder som om du føler dig lidt ramt?!?
Guest jxhab
Besvaret
Jo men det er vel sjældent indenfor den samme familie????
Tjah det kan jo også bare være et tilfælde eller en henstilning hvad ved jeg =) jeg ville ikke gå så meget op i det hvis det var mig =)
Besvaret

øhh..

hehe, Jamen HVIS det var dig eller din far?, og DU har så meget i mod andre der opfører sig på nøjagtig samme måde som "du" gør, well du kan godt se resten af teksten ikk'? :) og udstillingsvinduet er nok lig med, hvis du ikke magter at køre/holde til højre i din fine porsche, så lad dog være med at køre i den. De har som regel SÅ mange KW at de sagtens kan lave hurtige overhalinger, så andre biler ikke skal holde stille bag en lastbil.. men måske fordi benzinen er for dyr? Og hvis det var dig eller din far eller din onkel eller who... så tænk over at andre har det på samme måde når du/I/ham laver samme stunt.. Mvh. Flemming
Besvaret
Nææ... jeg spørger bare manden :)! Men du er vel negativ omkring mig, som altid ;)!
Guest jxhab
Besvaret
Nææ... jeg spørger bare manden :)! Men du er vel negativ omkring mig, som altid ;)!
Mig? Det er vidst rimlig generaliserende.. jeg har ikke noget at "sætte" på dig =) hverken køremæssigt eller personligt =) .. så hvis du tolkede det som en generel fjendtlighed mod dig så kan jeg kun beklage =)
Guest Mogens
Besvaret

Skråt op... Gennem en del år har jeg arbejdet i virksomheder af væsentlig størrelse, hvorfor jeg har haft fornøjelsen at arbejde sammen med kolleger af udenlandsk herkomst (nordmænd, svenskere, finner, tyskere, spanioler, italienere, hollændere, belgier, englændere, australiere, you name it). Der er ikke noget sted i Europa, hvor misundelse og brødnidhed over andres investeringer (især biler) skinner mere igennem end i DK - ingen. Og denne danske tråd er et glimrende eksempel på dette - bekræfter på bedste vis danskernes "fantastiske" evne til at nedgøre andre på dén konto. Og NEJ - jeg havde ikke tænkt mig at indgå i en større diskusion om emnet.

Besvaret

En bil kan sjældent kaldes en investering, men tro mig.....Lige netop jeg kan forstå det du siger dér!!

Gennem en del år har jeg arbejdet i virksomheder af væsentlig størrelse, hvorfor jeg har haft fornøjelsen at arbejde sammen med kolleger af udenlandsk herkomst (nordmænd, svenskere, finner, tyskere, spanioler, italienere, hollændere, belgier, englændere, australiere, you name it). Der er ikke noget sted i Europa, hvor misundelse og brødnidhed over andres investeringer (især biler) skinner mere igennem end i DK - ingen. Og denne danske tråd er et glimrende eksempel på dette - bekræfter på bedste vis danskernes "fantastiske" evne til at nedgøre andre på dén konto. Og NEJ - jeg havde ikke tænkt mig at indgå i en større diskusion om emnet.
Besvaret
En bil kan sjældent kaldes en investering' date=' men tro mig.....Lige netop jeg kan forstå det du siger dér!![/quote'] Umiddelbart vil jeg sige at hvis man kalder køb af bil for en investering, så er det vel for omkring 99% af tilfældende en rigtig lorte investering..... Men det gør den jo ikke mindre attraktiv.....:D Iøvrigt er jeg fuldstændig enig med hensyn til danskernes forhold til misundelse....... :fight: Der er alt for mange der har alt for svært ved at glæde sig på andres vegne......
Guest PeterK
Besvaret
Gennem en del år har jeg arbejdet i virksomheder af væsentlig størrelse, hvorfor jeg har haft fornøjelsen at arbejde sammen med kolleger af udenlandsk herkomst (nordmænd, svenskere, finner, tyskere, spanioler, italienere, hollændere, belgier, englændere, australiere, you name it). Der er ikke noget sted i Europa, hvor misundelse og brødnidhed over andres investeringer (især biler) skinner mere igennem end i DK - ingen. Og denne danske tråd er et glimrende eksempel på dette - bekræfter på bedste vis danskernes "fantastiske" evne til at nedgøre andre på dén konto. Og NEJ - jeg havde ikke tænkt mig at indgå i en større diskusion om emnet.
PRÆCIS!!!!! Kom NU tilbage til tråden... Efter mit indlæg hvor jeg kort beskriver HVAD JEG SYNTES om BMW, Mercedes og Audi har der været 6 sider´s SPAM i denne tråd......HOLD jer til emnet og skriv HVORFOR Mercedes eller BMW er bedre...Begrund dét og respektér andre´s holdninger!! I stedet for at skrive...øøøhh alle Mercedes-ejere er morfar eller alle BMW-ejere kører i biler som ikke holder og de fatter minus bla bla bla.... Jeg ser ikke ÉT eneste kvalitativt indlæg som fortæller HVORFOR det ene mærke eller model er bedre end det andet.....KUN 6 sider´s SPAM!! Desværre er det kendetegnende for mange tråde på Sunddebat og jeg forstår godt at mange nye stiller samme spørgsmål som ofte ER debateret her på forumet! HVORFOR?: Fordi der er SÅ meget "SPAM/Overflødighed/personhetz" i trådene at man ikke orker at læse 10 sidder overfladisk diskution i en eller´s rigtig givtig tråd!!! GUYS: Kom nu med nogle kanon argumenter for hvorfor F.eks den nye M3 distancerer S5 med flere banelængder eller hvorfor A8 er langt mere harmonisk end 7-serien..........Eller hvorfor hverken BMW eller Audi har NOGET SOM HELST der matcher den eksklusive S-serie!!! Det vil være rart hvis Sunddebat kunne bevæge sig et par grader over www.Arto.dk niveau:th2: Mvh Bilentusiast som elsker kvalitet.....(både i bilen og debatten) PS: Undskyld jeg blander Audi ind i denne tråd:)
Besvaret
Eller hvorfor hverken BMW eller Audi har NOGET SOM HELST der matcher den eksklusive S-serie!!!
I mine øjne lider BMW's 7-serie a Chris Bangle's tidlige nye BMW design (læs synes sgu den er grim), indeni kan den naturligvis en masse, men jeg vil ikke føle mig hjemme i den. Den nye S-Klasse er fed og kører sikker fantastisk godt, men i mine (og læs mine) øjne er der stadig for meget taxa over den. En A8 synes jeg er tidløs i designet både indvendig og udvendig. Men faktisk så skulle en VW Phaeton være den bedste i den klasse (men også noget kedelig i designet ifølge Jeremy Clarkson) http://www.berlingske.dk/article/20080301/clarkson/703010002/ Citat: " I en Phaeton kan man køre 300 km/t hele dagen, mens det er 50 grader udenfor, og aircondition-anlægget vil holde en konstant temperatur på 22 grader. Dette er garanteret. Eller rettere, det kunne lade sig gøre, hvis ikke bilen var begrænset til 250 km/t. Den har også et instrumentbræt, som kan skydes til side, så man kan se luftindtag og forlygtevaskere. Disse tager én lygte ad gangen – så sigtbarheden ikke reduceres unødigt. Og der er mere. Den har de bedste sæder, som nogensinde har siddet i en bil, kabinen er udstyret med en affugter, så vinduerne ikke dugger til, uanset hvad De bedriver i bilen, og den har justérbar affjedring, som rent faktisk retter ind efter ønske. Drej kontakten den ene vej, og det føles som at komme sejlende hjem på en sky. Drej den anden vej, og det føles som om, håret står i brand. Betragtet som luksusbil – som en maskine, der kan køre hurtigt og komfortabelt i højtidelig tavshed – er Volkswagen Phaeton bedre end alle sine rivaler fra Mercedes, Audi, BMW, Jaguar og Maserati."
Besvaret

Jeg var faktisk ved at købe sådan en vw, men de var for "dyre" læs der var ikke skrabet så meget af prisen i forhold hvad en Sklasse havde tabt på samme tid. og kunne ikke lige finde en diesel vers. af den :| så valget blev en sklasse 220L denne gang, nogen af grundende var, plads til mig (2m+) og en på 2m bag mig, fint fint, hvis man kører til sthlm. lækker bil, pænere end w140 i mine øjne, mere standard udstyr i L vers. end andre mærker (hvad jeg kunne læse mig til) jeg har også en w124, bedste "bil" jeg har haft.. indtil nu. den er ikke så kold/rå/brutal som en sklasse, men det er vist det man kalder for en rigtig mercedes.. jaja der findes 600/8 ved det, men den er stadig mere limo agtig.. den bedste bmw jeg har kørt i, er en 732i lavet om til en 735i. med en fantastisk gearkasse (af den årgangs biler) og jeg kunne godt fristes til at afhente en lidt ældre M5 den med den sprøde v8'er.. dels kiggede jeg langt efter en RS6'er, men der skulle godt nok være lavet meget ved den ved førersædet i forhold til en a6'er og det synes jeg ikke var tilfældet, en audi a8 var også på tale, hvorfor det egentlig ikke blev sådan en, var nok mest en sælgers skyld. Den næste bliver sikkert også en Sklasse 221L.. hygz og undskyld mine tidligere "mudderkast" lignende indlæg, havde jo intet med sagen her at gøre :)

Guest Mogens
Besvaret
Betragtet som luksusbil – som en maskine, der kan køre hurtigt og komfortabelt i højtidelig tavshed – er Volkswagen Phaeton bedre end alle sine rivaler fra Mercedes, Audi, BMW, Jaguar og Maserati."
Det samme skrev Berlingske om Jaguar - så de er nok generelt mod de store bilmærker BMW og Audi: "Til trods for alt dette nød jeg mærkværdigvis min tid sammen med XF i fulde drag. Jeg ville til hver en tid vælge den frem for en tilsvarende BMW, Audi eller Lexus" Hvad med sidstnævnte - er det ikke længere "verdens" bedste bil? Er der mon en Lexus-ejer "herinde"

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...