Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu har jeg altid syntes at sydsvenskan.se har været = på rekordtid at bringe små artikler om diverse ulykker på de skånske veje, men åbenbart ikke igår.. ;) Havde en aftale kl 8.00 i Malmö igår, og tjekkede sydsvenskan kl 7.10 og ingen artikler om kaos på E65 :thumbup: Kører kl 7.15 så jeg var helt sikker på at være der i god tid, men efter 2 km på E65 så står det hele bare stille! Kører ca 3 km med alt mellem 0-10 km/t, indtil to store lastvogne, begge med trailere, passeres. Den bageste har hamret op i den forreste, og der har været pænt tryk på skulle jeg hilse at sige!!! Nåh fedt nok, afsted igen med 100 i timen, i hvert fald 1 km, for så er det ned og holde stille igen! Kører endnu ca 3-4 km med alt mellem 0-10 km/t, indtil et harmonika sammenstød mellem tre biler kan passeres - arrrghh for helvede da også!! Men på forunderligvis kører vi stadig 10 km/t efter at have passeret det andet sammenstød der, helt ud til ca 1 km før Sturup rundkørslen, så holder der en gammel rød Volvo (940 tror jeg) som er total udbrændt! Øøøh er det skjult kamera det her, eller kører folk bare bil som havde det været midsommeraften! :confused: Nåh, men 1 time og 25 minutter efter jeg satte nøglen i bilen, så lander jeg i Malmö kl 8.40 og det var jo ikke helt så fedt... Nu er det ikke for at bebrejde sydsvenskan, for disse uheld skete jo efter jeg var kørt hjemmefra, men sjovt er det at ikke én af hændelserne er nævnt på deres website - og de plejer jo ellers flittigt at skrive om ting helt ned klassen "cyklist påkører fodgænger i Svedala" etc :D Sikke en trist morgen mellem Skurup og Sturup rundkørslen igår....

Besvaret

De kom åbenbart i serie. Volvoen, der udbrændte kort før sturup-rundkørslen lavede kø allerede 6.30, og de 2 lastbiler stoppede E65'eren komplet ved Skurup-tilkørslen ved 8 tiden, så politiet vinkede folk tilbage mod 101'eren, når man vil op på E65. Så mon ikke køen til Volvoen udløste hårde opbremsninger og de efterfølgende 2 sammenstød? Min hustru, som passerede den kort efter volvoen brand, oplevede et voldsomt og meget aggressivt kaos ved indfletningerne til 1-sporet vej. Uheldet med lastbilerne stod i sydsvenskan, men jeg så det naturligvis først, da jeg var en ½ time forsinket i kbh. http://sydsvenskan.se/skane/article320463.ece

Besvaret
Den er først publiceret kl 8.02.... Så det er klart at Toft ikke så den....
Ja men nu skete ulykkerne i mandags, og jeg startede tråden igår, efter jeg lige en extra gang igår havde tjekket om sydsvenskan havde skrevet noget, som jeg så åbenbart ikke kunne finde. Derfor kom det til at fremstå som det gjorde :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...