MC Manden Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 Damn fucking forhelvede.................... Står der nogen steder at man skal ha' lange bukser, hjelm, handsker og langærmet trøje på for at køre dernede???? HAHAHA.... Ja, undskyld mig, men hvilket fjols ville køre race uden disse ting ? For satan, mule... hahahaha Jeg kan lige se det for mig... Brian i shorts, t-shirt og badesandaler .... det ægte raceruniform :D Hvad pokker havde du forestillet dig ?
dannemare Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 HAHAHA.... Ja' date=' undskyld mig, men hvilket fjols ville køre race uden disse ting ? [/quote'] Hjelm kan jeg såmænd sagtens forstå, men hvorfor et påbud om handsker, lange underbukser, osv? :D Vurderes risikoen for brand virkelig så stor, eller skyldes tekstil-påbudene noget helt andet? Mange tekstiler holder jo øvrigt ikke til noget ved lidt ildebrand. Ja, og jeg ville da egentligt fortrække at sidde i bar røv end at sidde i eksempelvis syntetiske tekstiler, som smelter fast til kroppen ved kraftig varme.
dannemare Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 Tjekkede lige TCDs (som jeg selv er medlem af) reglementer vedr. track days... Hjelm (og sikkerhedssele :)) er påbudt, men ellers ingen "dress-code". Hvad er andres erfaring fra andre baner/klubber i øvrigt?
MC Manden Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 Hjelm kan jeg såmænd sagtens forstå, men hvorfor et påbud om handsker, lange underbukser, osv? :D Vurderes risikoen for brand virkelig så stor, eller skyldes tekstil-påbudene noget helt andet? Forsikring.....
michael og carina Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Kæresten og mig tager derover i aften. Andre der kommer og kigger??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu