Buddha Skrevet May 7, 2008 Rapporter Skrevet May 7, 2008 De har åbningsløb iaften ude på havnen..... www.mecaraceway.se
Liverpool CHL 5X Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 De har åbningsløb iaften ude på havnen..... www.mecaraceway.se Nice.. Men så ved du måske også hvor de holder striben her i SV jeg ved bare det plejer at være om onsdagen men ved ikke hvor heheh Do you know ?
Buddha Besvaret May 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2008 Det er det samme ...... Ude i oliehavnen.....
Liverpool CHL 5X Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Det er det samme ...... Ude i oliehavnen..... ahhh so i see
BS Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 De har åbningsløb iaften ude på havnen..... www.mecaraceway.se Det bliver da kedeligt. Det går for langsomt...Jeg skal ud og se nogen der kan køre RIGTIG stærkt!
Buddha Besvaret May 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2008 Hold da op......Det bliver da kedeligt. Det går for langsomt...Jeg skal ud og se nogen der kan køre RIGTIG stærkt!
Buddha Besvaret May 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2008 ....tdnevom råts revirks nam davh tla aD....tp murof dem ergel red negon er red es nak geJ ????neh ad ud laks rovHYep...... :th2:
BS Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 ....tdnevom råts revirks nam davh tla aD....tp murof dem ergel red negon er red es nak geJ ????neh ad ud laks rovH Jeg skal da på arbejde...Der kører de opimod 300km/t inden de letter :D
Buddha Besvaret May 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2008 Nååårh ja.... Vi kan også køre 300, men uden at lette......Jeg skal da på arbejde...Der kører de opimod 300km/t inden de letter :D
BS Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Nååårh ja.... Vi kan også køre 300, men uden at lette...... Det kan de skam også...De løber bare forholdsvis hurtigt tør for asfalt så :D
Thomas Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Nice.. Men så ved du måske også hvor de holder striben her i SV jeg ved bare det plejer at være om onsdagen men ved ikke hvor heheh Do you know ?[/quot Center syd er nok sveriges svar på striben i dk. Der bliver der kørt rigtigt meget..
michael og carina Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Plejer at være dernede med min nabo. Han kører MC. Det er sku meget fedt og se på. Især når der kommer de vilde bil som dragstere. Kunne være sjovt og møde nogen herindefra nede ved banen. Nogen der kommer der tit
dannemare Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Adresse? Jeg må være blind, for jeg kan ganske enkelt ikke finde adressen på deres hjemmeside (som mest af alt ligner noget, der er lavet i MS FrontPage - hvis det produkt da overhovedet stadig eksisterer).
Lynge Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Du kører bare ud til Olie havnen også følger du ellers strømmen af sænket biler:th2: Jeg må være blind' date=' for jeg kan ganske enkelt ikke finde adressen på deres hjemmeside (som mest af alt ligner noget, der er lavet i MS FrontPage - hvis det produkt da overhovedet stadig eksisterer).[/quote']
ClausN Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Jeg må være blind' date=' for jeg kan ganske enkelt ikke finde adressen på deres hjemmeside (som mest af alt ligner noget, der er lavet i MS FrontPage - hvis det produkt da overhovedet stadig eksisterer).[/quote'] Adressen er: Flintrännegatan. Nede for enden og til venste ligger banen. Der er også skilte ude i området.
Buddha Besvaret May 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2008 Damn fucking forhelvede.................... Står der nogen steder at man skal ha' lange bukser, hjelm, handsker og langærmet trøje på for at køre dernede???? Nej ingen steder jeg kunne finde...og det finder jeg så ud af når jeg står og skal besiktige bilen!! Arrrrrrrrrrrrrgh....
Gio Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Adressen er: Flintrännegatan. Nede for enden og til venste ligger banen. Der er også skilte ude i området.Al info findes her: http://www.mecaraceway.se/Publik.htm
ClausN Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Damn fucking forhelvede.................... Står der nogen steder at man skal ha' lange bukser, hjelm, handsker og langærmet trøje på for at køre dernede???? Nej ingen steder jeg kunne finde...og det finder jeg så ud af når jeg står og skal besiktige bilen!! Arrrrrrrrrrrrrgh.... Ja!!! - Hjälm ska användas. - Föraren skall ha heltäckande klädsel i icke antändbart material, t.ex. bomullskläder. - Föraren ska ha skinnhandskar på sig vid körningen. - Inga lösa föremål får finnas i bilen. - 3 punkts säkerhetsbälte ska användas. - Alla rutor ska vara stängda. - Medlemskap och giltig förarlicens A4B4 i SBF-ansluten klubb erfordras alt debutant eller PR-Prova på licens som kan lösas på plats. - All körning på banan sker på egen risk. - Inga passagerare får åka med. http://www.mecaraceway.se/PDF%20filer/Regelverk%20Test%20And%20Tune%20%20Meca%20Raceway_050427.pdf
Buddha Besvaret May 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2008 Tak................Det var så lige gået min næse forbi...............:(
ClausN Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Tak................Det var så lige gået min næse forbi...............:( Du får en ny chanse på onsdag.
dannemare Besvaret May 7, 2008 Rapporter Besvaret May 7, 2008 Står der nogen steder at man skal ha' lange bukser, hjelm, handsker og langærmet trøje på for at køre dernede???? Nej ingen steder jeg kunne finde...og det finder jeg så ud af når jeg står og skal besiktige bilen!! Arrrrrrrrrrrrrgh.... Heh, jeg kan også være med. Vi kører derned og holder i kø i evigheder ligesom alle andre. 50 meter fra indgangen til P-pladsen kommer jeg pludseligt i tanke om, at det jo vist egentligt koster kr. 20 per hoved. Har ikke en eneste krone på mig og vender derfor om. Please, fortæl nu ikke, at man faktisk kunne hæve penge dernede i området. Så tuder jeg sgu. :)
michael og carina Besvaret May 14, 2008 Rapporter Besvaret May 14, 2008 Nogen der kommer derned i aften?? Starter 18.30 og koster 20kr i indgang
Gio Besvaret May 14, 2008 Rapporter Besvaret May 14, 2008 Nogen der kommer derned i aften?? Starter 18.30 og koster 20kr i indgang..der er ihvertfald fyldt godt op :th2:
dannemare Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 Nogen der kommer derned i aften?? Starter 18.30 og koster 20kr i indgang Pokkers. Glemte det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu