Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle Jeg står i den situation, at jeg har hentet en bil ned fra Tyskland. jeg har købt den med salg for øje, så jeg vil helst ikke reg. den overhoved. Bilen står PT.i DK og prøvepladerne fra Tyskland er udløbet. Jeg vil gerne holde den parkeret på gaden uden plader men det må jeg ikke... Hmm... Hvordan får jeg den fragtet til Sverige og lade den stå uden plader ??? Må jeg overhoved det? og hvis ikke, hvad er den bedste mulighed for mig? Vil helst undgå at få den synet osv og reg... men hvis det er ulovligt at holde uden nummerplade i dk og SE så må jeg heller få den indreg. (sverige) hvad kan jeg gøre ? hvad er omkostningerne ?

Besvaret

du får helt klart lettere ved at sælge den hvis den er indreg, det koster i omegnen af 3000 så det er da dumt ikke at gøre det, så kan du også forsikre den, hvis de er en der stjæler den nu, så bliver det da nogle dyre lærepenge

Besvaret
Hej Alle Jeg står i den situation, at jeg har hentet en bil ned fra Tyskland. jeg har købt den med salg for øje, så jeg vil helst ikke reg. den overhoved. Bilen står PT.i DK og prøvepladerne fra Tyskland er udløbet. Jeg vil gerne holde den parkeret på gaden uden plader men det må jeg ikke... Hmm... Hvordan får jeg den fragtet til Sverige og lade den stå uden plader ??? Må jeg overhoved det? og hvis ikke, hvad er den bedste mulighed for mig? Vil helst undgå at få den synet osv og reg... men hvis det er ulovligt at holde uden nummerplade i dk og SE så må jeg heller få den indreg. (sverige) hvad kan jeg gøre ? hvad er omkostningerne ?
jeg har plads i dk hvis du vil holde det i stk tid. da jeg hentede min bil fra tyskland. gjord jeg følgende -finde forsirking selskab -omregister den i SE+ få svensk nummer plade -syne den i SE -sætter den i trafik så man får den mærke på. hva det koster i skat osv kommer jo an på bilen årgang, km osv. mht fragt til SE hmm mon ikke man skal have en autotrialer. ved ikke om man kan/må låne prøve plader fra SE og hente den i dk?? jeg tror ikke

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...