Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

neat

8,5 km/l - 13.518 SEK om året for forsikringen og 1.429 i fordonsskat ½-årligt Nope - jeg afmelder ikke min bil om vinteren, men det vil reducere forsikringen dramatisk...
Okayyy.. lyder sjovt :) :th2: derfor der åbenbart er en del af dem i vejbilledet, lyder som en alm. lidt gammel slæde i dk. Mvh. Flemming
  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

lige købt Volvo XC 90 T6 2005 (men kun kørt 3400 mil) 190 km daglig - koster en torp :rolleye: når man kun kører ca. 7-8 km. literen men det er jo kun til vi flytter. Ved ikke hvad vejskat koster - et par tusinde mener jeg.

Besvaret
Nope - jeg afmelder ikke min bil om vinteren' date=' men det vil reducere forsikringen dramatisk...[/quote'] Ok, hvorfor ikke avställe sådan en fin bil om vinteren :confused: Eller kører den hele året? :eek: Har i år selv fået 3.800 sek tilbage (ud af 10.000 sek/år) i forsikring for den periode sommerbilen har været avställt + man sparer fordonsskatten i samme periode.
Guest Mogens
Besvaret
Ok, hvorfor ikke avställe sådan en fin bil om vinteren :confused: Eller kører den hele året? :eek:
Fordi en Porsche kan anvendes hele året ! Nuvel - jég tager den kun ud, når vejr- og vejforhold ér til det.
Besvaret

Nåja Skruzukien går ca 18-19 Km/l og vejskat er minus og heller ingen forsikring. Det er min mors potte, som hun ikke bruger mere. Gratis måske men så foregår det osse i selskab med ca 6 Kg Nikotin :sick: der er spredt rundt i kabinen med gårdmand græskars gyllespreder. har netop fået radioen til at virke (antennen var knækket), den gamle opdagede aldrig hvorfor den ikke virkede :rolleyes: Planen er at stoppe noget af det gamle udstyr i fra Smart´en jeg havde. tror aldrig det var planen at der skulle være dvd/tv og 800 Watt forstærkere med 2 x 10" sub´s i sådan een :scared::rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...