Dreier Skrevet May 15, 2008 Rapporter Skrevet May 15, 2008 Puha, i dag da vi skulle hjem fra DK var der en der kørte galt i tunnelen, bare sådan skrabe bilen så forskærmen eller hvad man kalder det faldt af og forhjulet var punkteret. En lastbil længere bagude, foran os, ramte tunnelens væg. Om personbilens forhjul er punkteret først eller hvordan det skete, aner jeg ikke:confused: Men jeg synes det var skræmmende med en kæmpe slingrende lastbil foran os. Er lidt i tvivl om, om lastbilen prøvede at undgå skærmen fra bilen eller hvad der lige skete, men ups ubehageligt. Så kære med pendlere, kør forsigtigt i den dumme tunnel, for vores alles skyld.
jacobe Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 ACH, sludder og vrøvl! Op med hastigheden i den tunnel NU, så er der mindre risiko for at opleve den slags ting! (Men godt der ikke skete noget alvorligt...)
Buddha Besvaret May 16, 2008 Rapporter Besvaret May 16, 2008 Han var sikkert faldet i søvn...................;)
MRoderick Besvaret May 18, 2008 Rapporter Besvaret May 18, 2008 Puha, godt at der ikke skete mere. Gad vide hvor lang tid der gik før der var nogle blå blink i tunnelen? Det kunne være interessant at vide hvor god respons tiden er ved ulykker, biler der går i stykker, tabt last fra køretøjer, etc.
don j Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 de to gange:flov: jeg har holdt der nede gik der under 5min før det første køretøj (Politi) var fremme derefter kom der tårnby indsatsleder en mandskabsvogn/skiltevogn (mb vito med 4mand og slukningsudstyr) og så et fejeblad. hold da kæft hvor føler man sig dum når de hiver så meget frem blot pga. af et fladt dæk. skal lige siges at det begge gange er følgerne af at stive håndværkere ikke pakker deres lad ordentligt og det giver revner i fælgen som så til idst lukker alt luft ud på et split sekund.
Eg Egemarke Besvaret May 20, 2008 Rapporter Besvaret May 20, 2008 grunden til at de kommer stormende på den måde er fordi at ikke alle er lige "vågne" når de kommer bragende med deres bil/sættevogn og så vil jeg NØDIGT holde med et fladt hjul og blive mast. Husker desværre alt for tydeligt en ulykke på farø broen hvor en lastbil var banket op bagi en ambulance som var stoppet pga en fødsel. Ikk så fedt at se og senere læse om...... Så hellere de kommer springende end at den store ulykke sker:scared:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu