Juka Skrevet May 16, 2008 Rapporter Skrevet May 16, 2008 Hej, hvor er det bedst og billigst at få lavet første service på Audi'en (3000mil)...? Tak
EBL Besvaret May 16, 2008 Rapporter Besvaret May 16, 2008 Det besvare desværre ikke dit spørgsmål, men indholdet af denne her tråd kan da skræmme enhver fra nogen sinde at bringe sin Audi til service Til sammenligning giver jeg ca. 280 Dkr i timen for service på min Scooby.
Juka Besvaret May 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 16, 2008 Ja, det er godt nok dyrt men, det skal nu laves alligevel...Det besvare desværre ikke dit spørgsmål' date=' men indholdet af denne her tråd kan da skræmme enhver fra nogen sinde at bringe sin Audi til service Til sammenligning giver jeg ca. 280 Dkr i timen for service på min Scooby.
sup3rior Besvaret May 16, 2008 Rapporter Besvaret May 16, 2008 Betaler nu ikke lige 1500 kr i timen hos Motorcenter Skurup så hør evt. dem ad... Fik en fast pris på servicen inden jeg kørte derned :)
Martin_M Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Har også brugt Motorcenter Skurup, og det var helt super. Fik en fast pris på 4000 sek incl check af bremser og olieskift... Checkede slet ikke pris hos Din Bil...
Vicksen Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Vi benytter Din Bil i Trelleborg når Audi'en skal serviceres. Vi har haft Vores bil i 3 år nu (kører ca. 60.000 pr. år, så bilen er godt brugt), og Vi har aldrig benyttet os af andre. De møder dig med smil på læben og sørger for, at du føler dig godt tilpas i 'butikken'. Jeg har præsteret, at køre ind med bilen efter 'Wallander' stoppede mig med en defekt baglygte. De skiftede det på 20 minutter - uden beregning. Endvidere glemte min 'bedre halvdel', at efterspænde boltene da den lille bil havde fået sommersko på. Han tog på forretningsrejse. Jeg tog til Din Bil hvor de også gjorde dette uden beregning (jeg skal jo nødig overanstrenge mig selv) Vi har netop indleveret bilen til den dyre (180.000 km), og prisen på dette bliver 14.000 Svenske kroner. Når jeg læser ovenstående lyder det lidt som en reklame kampagne , jeg har dog kun haft gode oplevelser med Din Bil i Trelleborg, og det skal sgu' belønnes med god omtale. Hilsen Vicksen
EBL Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Vi benytter Din Bil i Trelleborg når Audi'en skal serviceres. Huskede du at spørge inden du tog den ;)
Mortimer Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Til sammenligning giver jeg ca. 280 Dkr i timen for service på min Scooby. Hvor gør du det henne ? ;)
Kim H Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Motorcenter Skurup kan også jeg anbefale :th2: De har den fordel, at de åbner tidligt og lukker sent, hvilket kan være en fordel for Danmarkspendlere.
Juka Besvaret May 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 17, 2008 Nu har jeg fået pris fra Skurup, ca 3000skr, det synes jeg er OK når jeg nu også fik prisen fra Smc på amager som lød på 4700dkr..
Martin_M Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 hvilken audi har du...? bare for at kunne sammenligne prisen.
EBL Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Hvor gør du det henne ? ;) Hos Finn Andersen,Subaru i Ballerup, han kan varmt anbefales, modsat Subaru på Uplandsgade 70, Kbh S som virker lidt dyr og Subaru i Malmö for hvem kundeservice ikke just var i fokus sidst jeg talte med dem.
Thomas Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Vi benytter Din Bil i Trelleborg når Audi'en skal serviceres. Vi har haft Vores bil i 3 år nu (kører ca. 60.000 pr. år, så bilen er godt brugt), og Vi har aldrig benyttet os af andre. De møder dig med smil på læben og sørger for, at du føler dig godt tilpas i 'butikken'. Jeg har præsteret, at køre ind med bilen efter 'Wallander' stoppede mig med en defekt baglygte. De skiftede det på 20 minutter - uden beregning. Endvidere glemte min 'bedre halvdel', at efterspænde boltene da den lille bil havde fået sommersko på. Han tog på forretningsrejse. Jeg tog til Din Bil hvor de også gjorde dette uden beregning (jeg skal jo nødig overanstrenge mig selv) Vi har netop indleveret bilen til den dyre (180.000 km), og prisen på dette bliver 14.000 Svenske kroner. Når jeg læser ovenstående lyder det lidt som en reklame kampagne , jeg har dog kun haft gode oplevelser med Din Bil i Trelleborg, og det skal sgu' belønnes med god omtale. Hilsen Vicksen Så du skulle ikke betale for pæren?
Dreier Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Motorcenter Skurup Her i huset tilslutter vi os alt den gode omtale at Motorcenter Skurup. De 3 år vi har boet herovre og pendlet har vi benyttet dem til stor tilfredshed og en følelse af at det er en fornuftig og fair (billig) pris. Samtidigt er de altid servicemindede når man kommer dumpende med at eller andet komisk problem.
Thomas Besvaret May 17, 2008 Rapporter Besvaret May 17, 2008 Vi benytter Din Bil i Trelleborg når Audi'en skal serviceres. Vi har haft Vores bil i 3 år nu (kører ca. 60.000 pr. år, så bilen er godt brugt), og Vi har aldrig benyttet os af andre. De møder dig med smil på læben og sørger for, at du føler dig godt tilpas i 'butikken'. Jeg har præsteret, at køre ind med bilen efter 'Wallander' stoppede mig med en defekt baglygte. De skiftede det på 20 minutter - uden beregning. Endvidere glemte min 'bedre halvdel', at efterspænde boltene da den lille bil havde fået sommersko på. Han tog på forretningsrejse. Jeg tog til Din Bil hvor de også gjorde dette uden beregning (jeg skal jo nødig overanstrenge mig selv) Vi har netop indleveret bilen til den dyre (180.000 km), og prisen på dette bliver 14.000 Svenske kroner. Når jeg læser ovenstående lyder det lidt som en reklame kampagne , jeg har dog kun haft gode oplevelser med Din Bil i Trelleborg, og det skal sgu' belønnes med god omtale. Hilsen Vicksen Gad godt at vide hvad i skal betale så meget for. Det er kamremsbyte og stor service... Det fik jeg til knap 10.000sek. hos audi i hörby.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu