Don A Skrevet May 22, 2008 Rapporter Skrevet May 22, 2008 Hey alle i sunddebat brobisser... mit spørgsmål går på.. På BMW 530D 04 og frem sidder der nogen knapper foran gearstangen/knop. de yderse er til sædevare og den i midten er noget antispænd ting, men hvad de ander til. kan ikke finde så mangen biler hvor der er fyldt helt op med knapper.. men ville meget gerne vide hvad de er til. står og skal til at købe sådan måske nemlig.. gætter på det kan være noget headup eller hvad ved jeg.. håber på svar. send gerne link eller billeder så ville jeg blive rigtig glad.. Hilsen Martin:th2::th2::th2: link til hvordan det kan se ud... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=49371889&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.modelDescription=komfort&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine〈=de&pageNumber=1&tabNumber=2 de næste kunne godt ligne noget ventilation måske? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=49372415&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.modelDescription=komfort&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine〈=de&pageNumber=2&tabNumber=2
Guest Mogens Besvaret May 22, 2008 Rapporter Besvaret May 22, 2008 Manual... Hey alle i sunddebat brobisser... mit spørgsmål går på.. På BMW 530D 04 og frem sidder der nogen knapper foran gearstangen/knop. de yderse er til sædevare og den i midten er noget antispænd ting, men hvad de ander til. kan ikke finde så mangen biler hvor der er fyldt helt op med knapper.. men ville meget gerne vide hvad de er til. står og skal til at købe sådan måske nemlig. Du finder det i denne owners manual side 15 - www.analogstereo.com/pdf/om/2004Manual-5Series.pdf Hvorfor køber du ikke en BMW 535d istedet - merprisen er minimal, og 535d-udgaven er top of the pops !
Don A Besvaret May 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 23, 2008 Du finder det i denne owners manual side 15 - www.analogstereo.com/pdf/om/2004Manual-5Series.pdf Hvorfor køber du ikke en BMW 535d istedet - merprisen er minimal, og 535d-udgaven er top of the pops ! Jaa, men man får ikke så meget mere motor for de penge extra. og vil gerne have en del udstyr og så bliver den lidt dyr syntes jeg i forhold til 530 hvor udvalget er en del større.. og mange tak for svar fik fundet det jeg skulle :-)
Toft Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Jaa' date=' men man får ikke så meget mere motor for de penge extra. [/quote'] Jeg synes nu man får en del mere motor i en 535d end i en 530d (selv om det nu også er en rigtig dejlig motor). Hvad er det lige for et udvalg af extra udstyr du kan få i en 530, men ikke i en 535 ...altså bortset fra xDrive.
Don A Besvaret May 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 23, 2008 Jeg synes nu man får en del mere motor i en 535d end i en 530d (selv om det nu også er en rigtig dejlig motor). Hvad er det lige for et udvalg af extra udstyr du kan få i en 530, men ikke i en 535 ...altså bortset fra xDrive. kan få det samme. mente at hvis jeg gerne vil have en del udstyr så kan jeg nemmer finde en 530 end 535, udvalget er større. der er flere 530 til salg. men hvis du skulle finde en 535 med komfortsæder og lidt blandet godt til en 20,000 - 25000 Euro så smid gerne et link.. kan ikke finde nogen på mobile.. Kan finde en 10 stykker 530'er. men så er det også med fuld servide og stort set alt hakket af i deres søgefeldt :)
jacobe Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 ... en 535 med komfortsæder og lidt blandet godt til en 20,000 - 25000 Euro så smid gerne et link.. kan ikke finde nogen på mobile.. Kan finde en 10 stykker 530'er. men så er det også med fuld servide og stort set alt hakket af i deres søgefeldt :) Dem ville jeg så nok ikke røre.... det er sgu lige lovligt billigt, IMO
dkrath Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 men hvis du skulle finde en 535 med komfortsæder Mit umiddelbare gæt er, at 535D ikke fåes med komfortsæder, da sportssæder er standard, men jeg skal ikke kunne sige det! Sæder er jo noget af det der er nemmest at skifte ud i hvert fald.
Guest Mogens Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Sport eller komfort - jég er til sport :) Mit umiddelbare gæt er, at 535D ikke fåes med komfortsæder, da sportssæder er standard, men jeg skal ikke kunne sige det! Man kan bestille det, man ønsker - også andet end sportssæder ;)
Don A Besvaret May 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 24, 2008 Dem ville jeg så nok ikke røre.... det er sgu lige lovligt billigt' date=' IMO [/quote'] SKriver også at jeg ikke kan finde nogen :-) :-) men de ligger for de ca 20.000 Euro kommer jo også lidt an på hvor meget de har kørt
dkrath Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Man kan bestille det' date=' man ønsker - også andet end sportssæder ;)[/quote'] Fedt - men hvorfor nedgradere når sportssæder er standard. Får man så penge retur :D?!
Guest Mogens Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 535d Fedt - men hvorfor nedgradere når sportssæder er standard... Ja, dét fatter jeg heller ikke, at der er nogle der gør. Her er een, som har debgraderet: www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bndzkubcb22a
Buddha Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Kan i to ikke bare tage det over aftensmaden???? Istedet for at diskutere komfortsæder versus sportssæder i en bil i ikke har...??? Ja' date=' dét fatter jeg heller ikke, at der er nogle der gør. Her er een, som har debgraderet: www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bndzkubcb22a
GoldMan Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Den er for fed den 530'er :) - Hvad skal du betale i afgift når du importerer den til Sverige?
jacobe Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Hvad skal du betale i afgift når du importerer den til Sverige? Øøh... ikke noget, vel? Eller har jeg misforstået noget???
larscph Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Den er for fed den 530'er :) - Hvad skal du betale i afgift når du importerer den til Sverige? Der er ikke afgift på import af brugte biler fra EU til Sverige. Man skal bare sikre sig at momsen er betalt i Tyskland, ellers skal den betales i Sverige.
Don A Besvaret May 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 24, 2008 Fedt - men hvorfor nedgradere når sportssæder er standard. Får man så penge retur :D?! LÅL.. fedt hvis man fik penge retur. hehe
Homer Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Mit umiddelbare gæt er' date=' at 535D ikke fåes med komfortsæder, da sportssæder er standard, men jeg skal ikke kunne sige det! Sæder er jo noget af det der er nemmest at skifte ud i hvert fald.[/quote'] Min forhenværende 535D var med komfortsæder, og det kan klart anbefales i stedet for sportssæder.
dkrath Besvaret May 24, 2008 Rapporter Besvaret May 24, 2008 Kan i to ikke bare tage det over aftensmaden???? Istedet for at diskutere komfortsæder versus sportssæder i en bil i ikke har...??? Neeej! :D Det er meget sjovere på sunddebatten :D! Jeg er ikke hjemme.. hehe! Men det var nu mere et spørgsmål end en diskution. Vi diskuterer ikke eftersom vi er enige - det kaldes samtale :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu