Lollikken Skrevet May 29, 2008 Rapporter Skrevet May 29, 2008 Jeg kommer gående i fred og fordragelighed med hunden, og tænker at: "Der da godt nok er lidt flere folk ude en der plejer". Det er ca. der jeg opdager at græsplænen mellem Statistgatan og Fodboldbanerne nærmest er som besat, øjensynligt at børnefamilier plus det løse. Spørgsmålet lyder: Er det en speciel helligdag i dag, er det en årlig Lindeborgbegivenhed, er det børnehaven der er gået amok? Ja kort sagt ..hva' fa'en sker der ? :D
Thomas Besvaret May 29, 2008 Rapporter Besvaret May 29, 2008 Jeg kommer gående i fred og fordragelighed med hunden, og tænker at: "Der da godt nok er lidt flere folk ude en der plejer". Det er ca. der jeg opdager at græsplænen mellem Statistgatan og Fodboldbanerne nærmest er som besat, øjensynligt at børnefamilier plus det løse. Spørgsmålet lyder: Er det en speciel helligdag i dag, er det en årlig Lindeborgbegivenhed, er det børnehaven der er gået amok? Ja kort sagt ..hva' fa'en sker der ? :D Hvorfor spurgte du ikke en af dem der var der?
Lollikken Besvaret May 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2008 Fordi hunden er ikke altid lige glad for fremmede, plus folk går jo (sjovt nok) amok hvis en hund ter sig lidt mærkeligt i nærheden af deres poder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu