Thyper Skrevet June 2, 2008 Rapporter Skrevet June 2, 2008 Det er næsten over det hele på vejene omkrnig hvor jeg bor. Et gult kvadrat der står på spidsen. Hvid baggrund. Må man cykle på sådan en vej. Folk gør det i hvertfald.
SanneJ Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 Det er næsten over det hele på vejene omkrnig hvor jeg bor. Et gult kvadrat der står på spidsen. Hvid baggrund. Må man cykle på sådan en vej. Folk gør det i hvertfald.Ja, det er vel bare en alm. hovedvej...:)Det findes da også i DK... ik? Altså denne: http://www.vv.se/templates/Roadsign____20406.aspx
Thyper Besvaret June 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 2, 2008 Hovedvej. Færdsel fra sideveje har ubetinget vigepligt. Parkering på kørebanen er forbudt uden for tættere bebygget område Jo har lige fundet det.
Fagerborn Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 Hvis det IKKE var markeret som hovedvej, så er det højrereglen der gælder i kryds, dvs. man har ubetinget vigepligt for det, der kommer fra højre Den regel har din kommune så gjort alt for at skilte sig ud af.
Mortimer Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Uha, det skilt bliver man da også terpet igennem på køreskoler, men kan være det er en ny ting, trodsalt kun 6 år siden jeg var på den skolebænk ;)
Thyper Besvaret June 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2008 Mn man må gerne cykle på vejen ?
SanneJ Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Mn man må gerne cykle på vejen ?Hvorfor skulle man ikke måtte det??? Det er jo ikke en motorvej...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu