MC Manden Skrevet June 4, 2008 Rapporter Skrevet June 4, 2008 Meget enkelt spørgsmål.... Kører man med, eller mod uret på Sturup ??
Homer Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Meget enkelt spørgsmål.... Kører man med, eller mod uret på Sturup ?? mod uret, så hut jeg visker....
MC Manden Besvaret June 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2008 mod uret.... Super... Tak for det. Så slipper jeg for at vende dækket :th2: Der er jo så 360 grader mere til venstre end til højre :)
Homer Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 ..og ved nærmere eftertanke er jeg sgu ikke sikker... længe siden jeg var derude... :o
MC Manden Besvaret June 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2008 ..og ved nærmere eftertanke er jeg sgu ikke sikker... længe siden jeg var derude... :o Jeg har kun været der en enkelt gang, som tilskuer... Men, mener nu også det er mod uret.
BS Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Sidst jeg var derude til bil race kørte man mod uret. Det var sidste år
Homer Besvaret June 4, 2008 Rapporter Besvaret June 4, 2008 Jeg har kun taget fejl én gang. Det var dengang jeg troede jeg havde taget fejl - og det havde jeg naturligvis ikke... :D
SanneJ Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 okay, mon ikke Palle har fattet det nu:rolleye: Og så kommer han alligevel ikke det fjols:tongue2:
dkrath Besvaret June 6, 2008 Rapporter Besvaret June 6, 2008 okay' date=' mon ikke Palle har fattet det nu:rolleye: Og så kommer han alligevel ikke det fjols:tongue2:[/quote'] Man kan aldrig være for sikker :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu