flemlot Skrevet June 9, 2008 Rapporter Skrevet June 9, 2008 Jeg har den 27/5 send anbefalet brev med reg samt udspungskontroll til Vägverket. De kan bare ikke finde det:sad: de siger at de ikke har fået det. Jeg efterslyst det så hos postdanmark og posten. Jeg har fået en kvitering med navn fra dem på hvem der tog imod. Jeg jeg så ringet til VV Der spørger de efter personnumer. De kan så ikke se noget. Nå jeg så siger hvem der har modtaget brevet siger de bare at jeg skal ringe imorgen igen igen. jeg er bar på VV
Peter H. Besvaret June 9, 2008 Rapporter Besvaret June 9, 2008 Jeg har den 27/5 send anbefalet brev med reg samt udspungskontroll til Vägverket. De kan bare ikke finde det:sad: de siger at de ikke har fået det. Jeg efterslyst det så hos postdanmark og posten. Jeg har fået en kvitering med navn fra dem på hvem der tog imod. Jeg jeg så ringet til VV Der spørger de efter personnumer. De kan så ikke se noget. Nå jeg så siger hvem der har modtaget brevet siger de bare at jeg skal ringe imorgen igen igen. jeg er bar på VV Vi kender det alt for godt,det er blevet så dårligt efter de har lavet det om Og nu tar du jo også mere betalt for det..
Guest Mogens Besvaret June 9, 2008 Rapporter Besvaret June 9, 2008 Vi kender det alt for godt,det er blevet så dårligt efter de har lavet det om Er der ikke et kontor, hvor man kan møde op IRL - jeg mener, så sikres processen vel bedre...
Gio Besvaret June 9, 2008 Rapporter Besvaret June 9, 2008 Er der ikke et kontor' date=' hvor man kan møde op IRL - jeg mener, så sikres processen vel bedre...[/quote']Jeps - der er et i Malmö.
flemlot Besvaret June 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 10, 2008 Ja, så ringet vägverket i dag, nu har de da fundet brevet efter 10 dage! FLOT ik'. Det lå jo bare på et skrivebord, fordi at bilen først er i sverige 1/7, så er sagen ikke tastede ind på deres computer. Men det bliver den den 1/7 lovet den søde dame på VV. Hun vil så sende på mail og post svar til mig omkring den 3-4/7. Så må vi jo se hvordan det går.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu