Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

ja, jeg ved ikke rigtigt hvad jeg synes... på den ene side synes jeg det er for grimt med den der "hud", på den anden side har jeg lige fået ridset min lak...og sådan noget hud kan nok ikke rigtigt ridses - god ting :) desuden kan jeg godt se finten i at den kan tilpasses og er sikkert både billig, holdbar ...og let.

Besvaret
Forestiller mig at misundelsesridser kan blive være at komme til livs hehe - med mindre man får et lille sy-kit med i bagagerummet heh.
tja, men vil de være sværere end nu? man kan sikkert bare få sat en ny hud på :)
Besvaret
tja' date=' men vil de være sværere end nu? man kan sikkert bare få sat en ny hud på [/quote']Mr Bangle ævlede om det tog dem to timer at sætte frakken på. Man kunne forestille sig en neben-gesjæft der kunne ordne hurtige overfrakker til GINA, alt efter hvilket humør rigmands-konen er i :D Miriam ser sikkert muligheder med ægte Burberry-stof :lol: osv osv...og lad os nu komme ned på jorden igen, eftersom det kun ér en koncept-idé. Nu kan Bimse & Co så erfare hvad sådan et design vil afstedkomme, og derefter sætte skidtet på museum - sammen med alle de andre mindre heldige idéer. Så hellere lege med skum :thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...